keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Kaikki kynnet lyhyiksi

Näin se vaan on, että ei mun silmä tottunut siihen tynkään joka toi peukalon kynsi oli. Joten tänä aamuna poisti sitten kaikista sormista geelit ja tipit. Ja leikkasin kaikki kynnet lyhyiksi. Ihan oikeesti mun sormet näyttää nyt ihan hk-sinisiltä lenkeiltä!!!! Kauheet! Nyt ei auta muu kuin totutella siihen että sormenpäihin sattuu hetken ja että ne on nyt mitä on. Siinä ei paljoa lakkauksetkaan auta kun sormet on näin lyhyet mitä mulla on. Kummasti noilla tipeillä saa niihin lisää pituutta.  Nyt mun kynnet saavat levät ainakin jussin yli ja sit laitan todennäköisesti ainakin oman kynnen geelauksen.
Nyt kynsissä on pari kerrosta kynsilakkaa.  Voi olla että kokeilen taas leimaamista poikien päikkäreiden aikaan, jonne mun itseasiassa pitäs ihan just pojat saada laitettua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)