torstai 23. kesäkuuta 2011

mansikan makuinen torstai

Nyt sitten kokeillaan het että jokos saisin ne kuvat laitettua...

Kynsissä on pari kerrosta alla olevaa lakkaa... kohtaaminen nimeltään tuo sävy.



olipa jokseenkin vaikea kuvattava...
Onnistuihan tuo kuvien lisääminen. Mitähän lie temppuili eilen?

Tekaisin tänään aamulla ihan perus torttupojalle (ostetulle sellaiselle) ns. mansikkakakun. Eli pohjan päälle hurjasti kermavaahtoa ja sen päälle kotimaisia mansikoita. Tuli vähän pliisun näköinen kun en raaskinu vielä ostaa isoa rasiaa mansikoita, mut maku on se pääasia ja sitä tuli näistäkin tarpeeksi.


Eilinen ilta sitten hujahti uutta puhelinta opetellessa. Isäntä sitten antoi periksi ja käytiin hakemassa se mulle ja nyt mun pitää olla OIKEIN kiltti isännän puheiden mukaan. Mut hei, ainahan mää oon :D
Lupasin sen kuvan ja tässä se tulee...

:D
Mä jäinkin sitten tänään ihan yksikseni poikien kanssa. Isäntä meni vanhempiensa luokse remppaamaan autoa ja meinas että jää sinne yöksi. Saavat ottaa muutaman suuntaa antavan siinä samalla. Kyl se mulle passaa. Mä voinkin sitten heinäkuun puoles välissä sitten pitää hyvällä omalla tunnolla "naisten illan". Sitä odottaessa...

Illan ohjelmaan kuuluu runsaasti naposteltavaa. Tällä kertaa kallistuin suolaisten puoleen ja yhtään karkkia ei ole hommattu ja sitten elokuva nautinnon takaa kaks lasten leffaa :))  Disneyn Kaksin karkuteillä ja toinen piirretty Alfa ja Omega... Toivottavasti on hyviä. Huomenna niistä sitten arvostelut.


Tässä vaiheessa toivotan hyvää päivän jatkoa. Voipi olla että palaan illalla vielä asiaan mutta jos se myräkkä minkä ovat luvanneet tänne tulevaksi on kovinkin paha niin taitaa olla mulla tekemistä jo poikien kanssa... Nuorempi tuntuu pelkäävän ainakin ukkosta :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)