tiistai 7. kesäkuuta 2011

Päivä paremmax, vaikka pakolla.

Nyt sitten uusi yritys, hymy kasvoilla.
Sain otettua poikien kanssa pikku päikkärit ja maailma näyttää taas paljon mukavemmalta paikalta. Varsinkin kun päikkäreiden jälkeen päätin hemmotella meitä mansikka-mustikkamuffinsseilla. Mansikkaa en olekkaan aiemmin käyttänyt muffinsseissa mutta ihan kivasti sinne sekaan sopi. Laitanpa herkuista kuvankin, harmi kun ei tuoksua saa liitettyä tähän.

Toista pellillistä paistellessa sain jo odotetun viestin, että mun kynsilakkatilaus on noudettavissa ja sekin kieltämättä piristi entisestään päivää. Tulihan siinä tilauksen mukana aurinkolasit, bikinit ja sharonki... Niin siis tilaus oli Yves Rocherilta vain, mutta siellä on mun mielestä ollu ihan kivan laadukkaita lakkoja (vaikkakin niin pienissä pulloissa) ja nyt löysin sieltä semmoisen kynsilakanpoisto kynän. Mulla ainakin on käyttöä sille kun tohlaan lakkojen kanssa.
Tässä siis tilauksen kynsilakat, etummaisena se kynsilakanpoistokynä ja isommissa puteleissa kynsilakan poistoaineita.
Värit ei näytä ihan samoilta päivänvalossa kuin tuossa kuvassa...
Tjaah... Taidan penkoa tuolta albimista noita mun vanhempia kuvia kynsistä... muutama niitä tähän perään :)
Kynsilakka kokeiluja, työkaluina kynsilakan oma sivellin ja hammastikku... ööööh joo-o.
No että tässä mun vanhat kynnet, uusia on toivon mukaan pian tulossa kun kamuille on sana kiiriny siitä että teen näitä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)