keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Salilla käyntiä ja kirppis kierros

Ihana päivä ollut tänään. Aamu meni kuin siivillä odottaessa että mieheni herää yövuoronsa jälkeen ja ottaa pojat mukaansa. Minulle siis ihan ihka omaa aikaa. Menin ensin huhkimaan salille reiluksi tunniksi ja suihkun kautta matka jatkui parille kirpparille. Ensimmäisestä en löytänyt juuri mitään :( yhden arkin siirto tatuointeja... oli ihan kivoja  punertavan ruskeita (nyt ei oo varaa otattaa kolmatta aitoa). Zäppäilin S-markettiin hakemaan kissanhiekkaa marsujen pisulaatikkoon ja sitten sieltä vielä toiselle kirpparille. Ensin ajattelin etten viitsi sinne mennä ollenkaan ku toi hiekka painoi jonninverran, mutta uteliaisuus voitti. Ja mikä tuuri, ihan oikeesti. Mun vakkari myyjä, jolta siis oon ostanu aikaisemminkin aika paljon lakkoja oli tuonu hirmu satsin lisää ja euron puteli! On mun mielestä ihan hyvää merkkiä (Yes Love!) ja nyt ostinkin sitten 6kpl glitteri/paljetti sekoituksia lisää. Omaksi ilokseni huomasin myös että Fimoja ja rankalaisia tippejä oli tullut myös myyntiin ja ihan halpaan hintaan.
Löydöt :)

Eilen illalla tuli sitten vielä lakattua varpaan kynnet siistimmäksi, ite oon ihan kohtalaisen tyytyväinen... ehkä lievää hankaluutta laitta omiin kun ei oikeen taivu...

Lakkana käytin Y.S.S.Y:n nro.49 Lime vihreä, kynsi tarrat pitäis olla sellaisia jotka vaihtavat väriä auringon valossa (ei mulla ainakaan vaihdu...) ja päälle Manucuren kirkas viimeistely lakka.
Sitten olin lupaillut noista mun käyttämistäni tarvikkeista kattavan esittelen, no täsä tulee...
Mun lamppu on tämmönen.
Vasemmalta lukien: Emmi.Nail puhdistusainen, Emmi-Nail pensselien puhdistusainen, Maybeline ja Mavala kynsilakan poistoaineet, Medi Soft käsidesi ja edessä Salon nail & Edge kynsiliimat.
Vasemmalta => mun kirkkaat tipit, teippimuoti, Emmi-Nail persikan tuoksuinen öljy,
Emmi-Nail Primer ja Emmi-Nail Top Coat 
Valkoisissa purnukoissa on Emmi-Nail kirkas geeli ja valkoinen geeli,
sitten tossa on pinkit tippileikkurit ja kynsisakset, kynsinuhojen työnnin/veitsi, pinsetit, kynsiharja,
lasinen kippo pensseleiden puhdistusaineelle ja leikkurit. Sit vanulappuja ja isoja "topsi"puikkoja.
Minun pensselit. osa viiloista ja koristelikepit
Frotee päälysteinen (irroitettava) rannetuki, mun valkoiset/ranskalaiset tipit, kynsien liotuskuppi
ja toi punainen on mun silikoninen työskentely alusta.



Päälimmäisenä mun hyrrällinen strasseja,
sitten seuraavana erivärisiä pieniä paljetteja,
sitten olis vuorossa mun eriväriset hileet ja
viimoisena osa kynsilakoista, mun kynsitarrat ja jotain muuta
Sitten mulla on tämmönen kynsienpölyn imuri, en oo viel kokeillu mut näppärältä näyttää... 
jaa kaiken näiden lisäksi löytyy kumihanskoja (pinkkejä tietysti), harjoituskäsi ja mallikynsi teline kynsi tikkuineen. Varastossa lisää vanulappuja myös. Että näillä mennään. Tarkoitus olisi hommata leimasin laattoja ja tarvikkeet a.s.a.p ja lisää tippejä.

Tätä kirjoitaessa sain just ylipuhuttua mieheni, että pääsen maanantaina ostamaan tippejä ja fimoja... JEE!!!

2 kommenttia:

  1. Kivan freesit varpaankynnet, hyvin sopii värit ja kuviot yksiin.

    Sulla on tosi hyvin kaikkea välinettä! Tuo imuri olis kyllä hankintalistalla itselläni, kokeilehan ihmeessä ja pistä kokemuksia.. Se viilauspöly on jotain kamalaa, mun pölylle herkkä nenä ei sitä oikein tahdo kestää.

    Mistä kaikkialta muuten kynsiostoksia olet tehnyt?

    VastaaPoista
  2. Kiitos, kiva kun joku muukin tykkää.
    Täytynee kokeilla tota imuria seuraavan huollon yhteydessä kun taas viilailen vanhat kököt pois, joten pölyä tulee taas ihan sutena.

    Oikeestaan mun ostokset on tehty huuto netistä, ja ihan noista perus tavarataloista niin ja tuolta kirpparilta. Nyt tuli se Yves Rocherin tilaus(en tilaa sieltä ehkä kuin kerran/kaks vuodessa). Mimax:ilta oli tarkoitus tilata noita leimaus tarvikkeita ja Cesarssilta meinasin tilata jossain vaiheessa uudet geelit, primerin ym. Siel on kyl aika kovat hinnat, mut niitä on kehuttu mulle kovasti.

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)