keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

siedettävät tuli...

Se kävi nopeesti ja onnistuikin ihan hyvin. Vaaleelle lakalle siis sain tehtyä seepra kuviot (konad laatta m57) tuolla vaaleen sinisellä/turkoosilla (konad sky pearl). Kokeilin tuota konadin uutta leimasinta, sitä kaksi päistä ja tykkäsin... huomattavasti paremmin toimii kuin tuo nail art:in. Pyyhkimenä kokeilin niitä mun uusia "saumaus" lastoja, juu ja kuulkaas toimii mun mielstä huomattavasti paremmin kuin tuo metallinen pyyhin. Saa paljon siistimmän kuvion tehtyä ja voi jopa säädellä itse sitä kuin tumman kuvion tahtoo. Näitä käytän siis jatkossakin. Pintaan vetäisin Kiss:in viimeistely lakkaa.

Niin ja sitten mun piti muistaa kertoa tuosta mun kynsipölyn imurista/kerääjästä. Oon sitäkin nyt päässyt kokeilemaan pariin otteeseen. Se on ihan ok laite mutta en tiedä kuin paljon sitä ihan oikeesti tulee jatkossa käytettyä... Jotenkin tuntuu että pöydällä on ihan tarpeeksi tavaraa ilman jo tota imuria kun noita kynsiä laittaa, mua kun ei häiritse välillä pyyhkiä pöytää kun sitä tulee muutenkin aika tiuhaan tehtyä. Joten pistän harkinta myssyyn josko myyn sen...

Sitten toinen juttu. Oon lukenut aika monesta blogista tuosta pikakuivattajasta. Onko se kuin arvokasta tavaraa??? Ja mistä sitä vois mahdollisesti hommata. Mulla on muutenkin kohta top coatin osto edessä, joten jos sen sit hommais samaan syssyyn :) Elikkä rohkeesti mulle mielipiteitä mikä merkki ois hyvää ja mistä saa. Muutenkin mielipiteet, kritiikki ja muu kommentointi on erittäin suotavaa :D

Nyt on jotain häikkää ku ei anna mun siirtää kuvia tänne blogiin... yritän myöhemmin uudelleen.

6 kommenttia:

  1. Mainittu muuallakin blogiessa tuota kuvanlisäysongelmaa...blogger taas "vaihteeksi" temppuaa. Itse kun kuvia lisään bloggeriin, vaikka muuten toimiikin, aina joudun koodia muokkaamaan että saan kuvat oikeille paikoilleen. :S

    Cesarsin kuivattajaa on kehuttu yhdessä sun toisessa blogissa ihan kamalasti... en ole itse vielä sitä tilannut, mutta aivan varmasti tulen sen hankkimaan. http://www.cesarsshop.fi/
    Nyt käytössä on Yves Rocherin, josta en kyllä tykkää. Cesarsilta oon hankkinut sen pyyhkäisy/puhdistusaineen, joka desinfioi ja poistaa geelitahman... on n.17€, mutta on iso pullo ja riittoisa, ja todella hyvää!!! Suosittelen.

    Pystyisitkö tekemään jonkinmoisen kuvasarjan tai videon tuon imurin käytöstä.. En muista kysyinkö jo, mistä päin sen hankit?

    VastaaPoista
  2. Mä oon kuullu että toi neoamisept ajais ihan saman asian geelin puhdistamisessa kuin muutkin aineet. Mun puhdistusaine ainaki haisee ihan samalle. Niin ja kiitos pikakuivattaja vinkistä, käyn vilkaisemassa sitä :)

    Tosta imurista... Emmä oikeen tiedä mimmoista kuvasarjaa tarkoitat. Videota en osaa tänne siirtää ja kuvaus saattaa olla yksin aika haasteellista (videokamera kyllä löytyy...ja nyt puhelimessakin on). Ei siinä mun mielestä oo oikeestaan mitään ihmeellistä. Painat siihen virran päälle niin ropelli lähtee imemään ilmaa. Kynnet viilataan sen ropellin päällä, siinä on semmonen "rannetuki" tai kai se on koko laite ittessään jo semmonen. Vaihdettavat pussit siinä on... nekin tosi yksinkertaiset vaihtaa. Ostin ton imurin ton kynsisetin mukana tuolta huutonetin kautta. Kuvahan siitä on tuolla ensimmäisten kirjoitusten joukossa...

    VastaaPoista
  3. Mä oon ostanut Trindin pikakuivattajan itse jostain alesta muutamalla eurolla ja se on tosi hyvä, mutta normaalisti se on kai kuitenkin aika hintava... Siis lähemmäs kympin? Täytyy ehkä itsekin pian jotain muuta kokeilla, kun on jo aika lopussa tuo Trind. Pikakuivattaja on kyllä mulle ihan must. Ja Konadin päällyslakkaa käytän myös, mutta vain jos olen leimaillut kuvioita. Sekin kuivuu kyllä tosi nopsasti.

    VastaaPoista
  4. Kiitos vinkistä Niniane, mulla ei oo edes tota Konadin päällyslakkaa vaan oo yrittäny viimeistellä ihan noilla halppiskaupan viimeistely lakoilla, mutta niisä tosiaan kestää aika kauan toi kuivuminen ja varsinkin kahden pienen muksun kanssa se saattaa olla ihan liian kauan... :)

    VastaaPoista
  5. Miekin suosittelen antamaan mahdollisuuden pikakuivattajalle, itse olen kokeillut ainakin viitää eri merkkiä ja suosikiksi kiilaa Cesarsin Pikakuivattava eli tämä Hoitaa pikakuivattajan viran hyvin ja antaa lakkaukselle kestävän pinnan. =)

    VastaaPoista
  6. Taitaa se meikäläinenkin kallistua kokeilemaan tuota Cesarsin kuivattajaa, on sitä kehuttu mulle niin paljon... pitäis vaan keksiä jotain muutakin tilattavaa samalla sieltä. Ja sehän ei oo mulle oikeestaan mikään ongelma :D

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)