maanantai 20. kesäkuuta 2011

Snäp, cracl ja iso kirosana!

Ekaa kertaa meni sitten oikeen kunnolla kynsi katki. Ei sillä ettäkö ei ois koskaan aikaisemmin kynsi murtunut, mut nyt  meni oikeen kunnolla. Geeli osa koristeineen lensi yhteen suuntaan ja tippi mukanaan osa mun omaa kynttä lensi toiseen suuntaan. Pääsipä eräskin ärräpää kun sattui niin tajuttomasti.
Niin kannattaa ihan aikuisten oikeesti leikkiä lego ukkeleilla, sillä sitä mä olin tekemässä. Miten lie ote lipsahtikin ja osui, mitä ilmeiseminkin huonossa kulmassa toiseen ja sit ei ollutkaan enää mitään tehtävissä. 


Siinä irto-osat ja mun loput kynnestä :(

Kaunis vihreä leijona kuningas laastari, pojilta vein kun tähän hätään omiakaan löytänyt. 

Nyt saa sitten peukku olla jonkin aikaa ilman tippiä ja geeliä, lohkes sen verta syvältä että eipä tee mieli laittaa siihen muuta kuin laastari.
Että näin tämmöinen illan pääte.

3 kommenttia:

  1. Ai kamala, näyttää tosi kipeältä! Kumma että noin pahasti mennyt.. Ei oo itsellä onnistunut repeytymään geelien kanssa (luonnonkynsiä aikoinaan kyllä) vaikka telonut sen tuhat ja sata kertaa ja ollut varma että nyt lähtee, tiukasti vaan pysyny...

    Paranteluja!

    VastaaPoista
  2. Aauuuuhhhh!! Mä joskus tökkäsin suoraan auton oveen. Se lähti tuleen kiinni ja minä pikkurilli ojossa katsoin toisaalle ja siihen pamahti. Lähti niin siististi ettei verta tullut eikä oma kynsi lähtenyt, sattui vaan niin että osaan kyllä kuvitella miltä tuo on mahtanut tuntua :'(

    VastaaPoista
  3. Joo kipeetä kyllä kävi. Tää käänty sen 90 astetta ylöspäin joten oon kyllä kieltämättä aika yllättynyt että ei lähtenyt kokonaan kynsi irti vaan tosiaan katkes. Mutta kaippa se on parempi näin. Onneks sormi ei oo enään tajuttoman kipee, vain kun siihen koskee. Joten en sitten koske ;)
    Niin ja kiva löytää sinutkin lukijoista RvaM. :D

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)