maanantai 18. heinäkuuta 2011

90kpl lakkoja

Eikä varmaan mene kauaa kun on tasan sata koossa. Sitten oon luvannu itselleni hidastaa osto tahtia ja keskittyä kokeilemaan uusia tapoja koristella.
Kävin tänään taas jälleen kerran kirpparilla. Niin ja tosiaan ostin pari lakkaa, viilan (ihan omaan käyttöön ja käsilaukkuun) ja lisää kynsitarroja. Arpajais palkinnotkin karttuivat lakalla, viilalla ja tarroilla (niitä en kuvannut). Kohta alkaa olemaan setti koossa, kunhan saan huutoni kotiin niin sitten kartoitan tilanteen uusiksi. Se että tuleeko yksi vai kaksi palkinto settiä on vielä harkinnassa.


Tää väri näytti ihan semmoiselta orvokin lilalta kun kokeilin paperin kulmaan,
aivan ihanalta siis. Eli Yesensy nro.43

Y.S.S.Y nro.52, näyttää pullossa tuollaiselta tummalta ruosteen tai ehkä kuparilta,
mutta paperilla näytti aivan viininpunaiselta! Suuri ylläri, mutta kaunis väri kuitenkin :) 

Hirveesti haluittais laittaa kynnet uusiks, mutta toisaalta viihdyn aika hyvin näissä nykyisissäni ja lakat on pysyny kärjistäkin tosi hyvinä. Mä osaan kolhia kärjet tosi nopeesti yleensä. Värit passaa vaatteisiin ihan kivasti niin ehkä mä maltan mieleni ja lakkaan vasta parin päivän päästä uusiksi.

Kauppareissulla tapasin vanhan työkaverini ja hää tahtoi oikeen läheltä päästä katselemaan mun kynsiä :) Sain kehuja että kynnet näyttää paljon paremmilta luonnossa kuin kuvassa. Mä laitan myös facebookiin kuvia niistä ihan ystävieni iloksi/harmiksi... miten sen sitten kukin tahtoo ottaa. Miehet ei kyl niistä oo pahemmin perustaneet, mutta naiset, ainakin osa ovat tykänneet.

4 kommenttia:

  1. Aina on kiva saada kehuja ihmisiltä jos on tehnyt omasta mielestään hienot kynnet :) Minun kaveritkin kehuu kynsiäni ja haluavat aina, että teen heillekin manikyyrin. Mielelläni teenkin, saan harjoitella samalla!

    VastaaPoista
  2. Joo sama on täälläkin, mielelläni teen ihan harjoituksen vuoksi ja oikeestaan siinä on yks syy miksi tulee lakkailtukin niin usein. Pitäis kyl hommata noita "harjoitus kynsii" niitä mitkä on semmosessa rinkulassa niin sais harjoitella just silloin kun inspiraatio iskee :)

    VastaaPoista
  3. Vautsi, ihanan eläväinen krijoitustyyli siulla, tykkään kovasti :) Molemmat ollaan ilmeisesti myöskin kissaihmisiä, vaikke ne muista olenko ihan varmaksi blogissani koskaan maininnut asiaa.

    Miullakin kaverit joskus kehaisee kysniä, ja joillekin olen lakkauksiakin tehnyt, tosin olen itse pyytänyt saada tehdä :D

    VastaaPoista
  4. Kiitos Melli, mun vanha äidinkielen opettaja ei kyllä yhtään tykänny mun kirjoitus tyylistä vaan aineista sain aina viitosia. Nyt jälkeen päin vähän on harmittanut ku ei jaksanu panostaa ja kirjoitus virheitä tuppaa tulemaan, mut ei se sitä kato etteikö vois kirjoittaa tai vaikka saada tekstejään julkaistuksi (itselläni 3kpl julkaistu :D )
    Kissoja mulla ei vielä ole, mutta on työn alla sen kotiin saaminen tässä syksyn mittaan, nyt mulla on nuo kaksi marsua <3
    Niin kiitos kun liityit lukijoihin, oli näköjään tullut yksi muukin ja nyt on maaginen kympinraja rikki :D

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)