keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

ARVONTA (osallistumisaika on päättynyt!!!)

JAOSSA ON KAKSI PALKINTOA: A JA B
OSALLISTUMISAIKA ON 20.7.-15.8.2011, ARVON SIIS PALKINNON 16.8.2011.
Arvonta on vain suomen rajojen sisäinen (en postita pakettia ulkomaille...)

ELI PALKINTO A:
Y.S.S.Y KYNSILAKKA, 5kpl  FIMOTANKOJA, KYNSIVIILA, 3 arkkia KYNSITARROJA
 JA 1 arkki VEDEN AVULLA SIIRRETTÄVIÄ TARROJA

 PALKINTO B:
PITÄÄ SISÄLLÄÄN MINIPULLON YVES ROCHERIN KYNSILAKKAA JA 3 arkkia KYNSITARROJA

1 ARPA: OLET VANHA LUKIJANI (liittynyt siis ennen 20.7.2011).
1 ARPA: OLET JULKINEN LUKIJANI... NYT SIIS LIITTYMÄÄN :).
1 ARPA: MAINOSTAT ARPAJAISIANI BLOGILLASI (ilmoita osoite josta löydän mainoksen).

OSALLISTUA VOIT KOMMENTOIMALLA TÄTÄ POSTAUSTA. ILMOITA KUINKA MONELLA ARVALLA OSALLISTUT, LUKIJA NIMESI JA SÄHKÖPOSTI OSOITTEESI JOSTA SINUT TAVOITTAA JOS MAHDOLLISESTI VOITAT.
KOMMENTIT BLOGISTANI OVAT TERVETULLEITA JOTEN ROHKEASTI VAIN RISUJA JA RUUSUJA.

ONNEA ARVONTAAN :)

44 kommenttia:

  1. Osallistun kahdella arvalla, koska olen vanha lukija sekä julkinen lukija :) Luen nimellä nails1820
    Sähköpostiosoitteeni on nails1820@gmail.com
    :) Kivoja palkintoja!

    VastaaPoista
  2. kivoja palkintoja!
    osallistun, olen vanha lukija ja myös julkinen lukija, joten kahdella arvalla mennään. :)

    VastaaPoista
  3. ainiin.. sähköposti enni94@hotmail.com :D

    VastaaPoista
  4. osallistun kolmella arvalla.Luen nimellä susski ja mainostin arvontaa blogissani,http://mustarusetti.blogspot.com/2011/07/taasen-mahtava-arvonta.html
    sähköpostini on suskiit@hotmail.com

    VastaaPoista
  5. Liityin vasta lukijaksi nimellä Ine, eli yksi arpa (: ine_91@msn.com

    VastaaPoista
  6. Olen uusi lukija nimellä Riikka (toivottavasti, koska bloggeri väittää minua välillä myös Cririaksi) Mainostin arvontaa täällä: http://criria.blogspot.com/2011/07/worst-of-worst.html

    crituk(at)gmail.com

    Eli siis kaksi arpaa minulle :)

    VastaaPoista
  7. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  8. Olen julkinen lukija nimellä cottoncandy :) Ja osallistun siis yhdellä arvalla.
    email :
    cottoncandymaker@hotmail.fi

    VastaaPoista
  9. Osallistun yhdellä arvalla eli liityin vasta lukijaksi (: Luen nimellä Maarit.

    maarithaa@hotmail.com

    VastaaPoista
  10. Mukana ollaan yhdellä arvalla
    nelffutus@gmail.com

    VastaaPoista
  11. osallistun yhdellä arvalla, eli liityn vasta nyt "viralliseksi" lukijaksi

    tiia.nylen@elisanet.fi

    t: Muffin

    VastaaPoista
  12. No hitsit, arvonta! Jee! Osallistun huikeilla kolmella arvalla! Laitan blogiin ja naamakirjaan mainoksen. Nimihän on RvaM. Ja vanha kun taivas :)
    nastynnails@gmail.com

    VastaaPoista
  13. Osallistun kahdella arvalla:)

    nanshine at hotmail. com

    VastaaPoista
  14. Olen julkinen lukija, ja liityn just. Eli yksi arpa minulle =) gepulis_96@hotmail.com

    VastaaPoista
  15. Julkinen lukija, uusi tosin. 1 arpa siis.
    hanna.i@hotmail.fi

    VastaaPoista
  16. Osallistun yhdellä arvalla, uusi lukija siis! :)

    sohvyy@wippies.fi

    VastaaPoista
  17. Olen uusi julkinen lukija, joten yksi arpa. :) Ja nimi oli playaa. Ja sähköpostiosoite on:

    enriquelover@hotmail.fi

    VastaaPoista
  18. Osallistun arvontaan yhdellä arvalla.
    Luen bologiasi nimimerkillä jansku ja s-posti on jansku410@hotmail.com

    VastaaPoista
  19. Olen vanha lukija ja julkinen lukijasi. Täällä on mainos: http://korkokengiss.blogspot.com/2011/07/pinkkia-muuallakin-kuin-kynsissa.html Ja sähköposti on charmedtaisan at hotmail piste com

    VastaaPoista
  20. Ilmeisesti 3 arpaa tästä siis tulisi, olen lukija ja kaikenkukkuraksi pidempään jo ollutkin. :)

    Lisäksi arvonnasta mainostus blogissani http://chezmaryahnails.blogspot.com/2011/07/arvontaa.html

    Lukijanimi Maryah ja sposti raven_a120(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  21. OOn julkinen lukija nimellä elli eli yhdellä arvalla oon mukana :)

    elli92@msn.com

    (en pääse nyt kirjautumaan bloggeriin jostain syystä niin kommentti tulee aninyyminä)

    VastaaPoista
  22. Osallistun 2 arvalla, mainostan mun blogissa http://vilmankynsiblogi.blogspot.com/ , ja oon julkinen lukija nimim. VilmaMoi :D
    Ja tosi hienoja noi palkinnot :D
    Mun sähköposti on: vilma.kari@suomi24.fi
    ja sun blogi on tosi selkee ja kiinnostava :) + oot tosi taitava lakkaaja :)

    VastaaPoista
  23. Osallistun yhdellä arvalla, eli olen uusi lukija. :) Lukijanimeni on Mile ja minut tavoittaa osoitteesta mileana_88@hotmail.com

    Olen itse vasta innostunut kynsistä ja selailen innoissani kaikki kynsiblogit mitä vastaan tulee. :) Varmasti tutustun sinunkin blogiisi paremmin.

    VastaaPoista
  24. Olen uusi lukija. :)
    Joten osallistun siis yhdellä arvalla.
    Lukija nimi Snikka
    sinikka.kaasalainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  25. Osallistun ja olen julkinen lukija :)

    VastaaPoista
  26. Edelliseen viestiin vielä sähköpostiosoite: Suvi.vaitalo@hotmail.com

    VastaaPoista
  27. Osallistun yhdellä arvalla! :) Lukija nimim. Sandra
    ja sposti sandrakatariina94@gmail.com

    VastaaPoista
  28. Liityin lukijaksesi ja osallistun samalla arvontaan (s-posti: iitu.pirkkalainen@yahoo.com) :) Selailin jo vanhempia kynsiaiheisia postauksiasi, on kiva saada aina uutta luettavaa ja katseltavaa.

    Ja kiitokset itsellesi liityttyäsi blogini lukijaksi :)

    VastaaPoista
  29. Olen uusi lukija nimellä Fizi.
    Mainostan arvontaa spiritannails.blogspot.com (:
    Eli osallistun kahdella arvalla.
    Sähköposti fanni.salo@netti.fi

    VastaaPoista
  30. Minä kanssa! :) Oon (uusi) julkinen lukija, eli osallistun 1 arvalla ^^
    S-posti on ankka.ansu@gmail.com

    VastaaPoista
  31. Osallistun kolmella arvalla, eli oon vanha lukija, julkinen nimellä maarit ja mainoshan löytyy osoitteesta http://kynsilakkahamsteri.blogspot.com :)
    email:maarit-johanna@suomi24.fi

    VastaaPoista
  32. Osallistun yhdellä arvalla, eli olen uusi lukija :)

    VastaaPoista
  33. Olen julkinen lukija -> 1 arpa. :)

    pilvihattaraa@gmail.com

    VastaaPoista
  34. Sähköpostini vielä: pausa@hotmail.fi

    VastaaPoista
  35. Hyvä kun muistutit tästä, meinas unohtua! Osallistun 2:lla arvalla, oon vanha ja julkinen :D
    Sposti: mia.omaposti@gmail.com

    VastaaPoista
  36. Löysin blogisi vasta ihan äskettäin kun luin Tiinan kynsiblogia ja olit sinne kommentoinut. Ja täytyy myöntää, että tosi kivoja kynsiä osaat tehdä!

    Mutta arvontaan osallistuisin kahdella arvalla.
    Mainos: http://mytinyworld-kirsi.blogspot.com/2011/08/blogimainostus.html

    Ja liittyisin nyt lukijaksi, mutta en osaa/pysty. Tossa missä on blogin lukijat, siitä ei voi painaa :c Mutta liityn heti kun pystyn! Ilmotan siitä vaikka erikseen kunhan onnistuu?

    Kirsi
    kirsi.salonen@uusikaupunki.fi

    VastaaPoista
  37. Oi ihana arvonta :) Nyt vasta liityin lukijaksi joten hieman hankalaa sanoa että mitä hyvää blogissasi on, MUTTA näin päälisinpuolin nopeasti katsottuna pari sivua postauksia sanoisin että ihailen taitojasi siinä että osaat tehdä lyhyillekkin kynsille hienoja maalauksia. :) Tosin inhoan sitä että sivupalkeissa on kamalasti kaikkea sälää!

    Luen nimella beautificationbox TAIKKA sitten elmoo_123 en ole varma kumpi niistä näkyy :)

    Postaus arvonnasta löytyy täältä:
    http://beautificationbox.blogspot.com/2011/08/arvontaa.html

    E-mail: elmoo_123@hotmail.com

    VastaaPoista
  38. Kirsi: Koitappa kirjautua julkiseksi lukijaksi noiden kuvien alta klikkaamalla "kirjaudu sisään" sitä kautta mä kirjaudun aina jopa ekalla kerralla.

    Beautificationbox: Kiitos rehellisestä mielipiteestäsi, ja näytät elmoo:n nimellä lukevan :)

    VastaaPoista
  39. Olen uusi lukija ja mainostin blogissani: http://kynsiksimeni.blogspot.com/2011/08/kukkafimoja.html

    Eli 2 arpaa.
    marru@netikka.fi

    VastaaPoista
  40. osallistun, luen nimellä pulla ja yksi arpa minulle kiitos :)

    VastaaPoista
  41. pulla: sähköposti osoitteesi puuttuu! Lisäätkö sen tänne?

    VastaaPoista
  42. Osallistun yhdellä arvalla (:

    elisanoma.blogi@gmail.com

    VastaaPoista
  43. Taidan sittenkin osallistua yhdellä vain, eli tolla mainostamisella. Tossa ei näkyy vain blogini lukijat ja siinä alla kaksi viivaa. :/

    VastaaPoista
  44. Kirsi: oon aika ihmeissäni... mä näen tuon ihan ok vaikka en oiskaan kirjautuneen sisälle. Toivottavasti pääset kirjautumaan lukijakseni edes joskus myöhemmin.

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)