keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Jees! Huudot kotiutu tänään :)

Ja mä oon niin onnellinen :) Ihanan paljon tarroja jotka takuuvarmasti menee käyttöön ja vielä ihanempia fimoja. Nää näyttäis olevan kaposampia kuin nuo jotka ovat valmiiksi leikattuina hyrrissä. Mulle passaa erittäin hyvin. Jotenkin helpompi sommitella kynsille niitä. Ja nyt kun sain nämä kotiin niin sain myös arvontaan viimeiset palkinnot. Eli tän postauksen jälkeen tulee ARVONTA postaus... Mutta siihen malttia :D




Käytiin tänään mustikassa ja kanttarelleja siinä sivussa vähän etsittiin. Molempia huonolla menestyksellä. Mustikoita oli tosi harvakseltaan ja olivat pieniä, niistä mitä jaksoin poimia saan tehtyä just ja just piirakan. Kanttarelleja löydettiin alta kymmenen ja nekin oli pieniä eivät edes riitä kastikkeeseen. Reissussa oltiin kolmatta tuntia ja sormet on nyt siniset. Palkkana kaks tosi kiukkuista ja väsynyttä lasta, mutta ei sen puoleen oli niillä hauskaa siel mettäs ja saivat syödä mustikkaa ihan just niin paljon ku jaksoivat kerätä. No nyt on meidän perheen mies ja molemmat puolikkaat päikkäreillä ja mä saan olla hetken rauhassa koneella.

Ja nyt sitten tähän vielä lopuksi kuva pikku kaverista joka oli jakamassa marsujeni kanssa heinää...

mielenkiintoisen näköinen heppu...

1 kommentti:

  1. Oih! Olen himoinnut jo kauan tuollaisia pelikorttifimoja! Ihana, ihana, ihana! Miksei minun tilauksissa ikinä tule tommosia hienouksia :''(

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)