perjantai 1. heinäkuuta 2011

Jopas vain väsyttää

Isomman rytinän kera aamu viiden jälkeen tuli herätys, hyvä etten tippunu sängystä ku pelästyin niin pahasti. Ukkonen jytisi ja satoi ihan kaatamalla vettä. Ei mikään ihme että yöllä oli välillä ihan ahdistavan kuuma ja päätä särki. Kävin nyppäämässä läppärin piuhan nokasta samoin kun otin laturista puhelimen irti. Puhelimeen samalla herätys... normaalisti heräilen ihan ilman herätystäkin tossa kahdeksan ja yhdeksän välillä, mutta nyt olin nukkunut nii-in huonosti että todennäköisesti menis pitkäksi. Niin siis mun oli tarkoitus lähteä aamulla salille.
Herätyskelloon heräsin ja väsytti ihan sutena. Äkkii suihkuun ja vähän aamupalaa. Isäntä sai hoitaa pojat tänä aamuna. Tietenkin aikataulu veti tiukille ja sain lähinnä hölkätä salille. Mutta ehdinpäs! Äkkiä sali vaatteet niskaan ja ensiksi RVP:tä (reisi-vatsa-pakara jumppa) puoltuntia ja sen jälkeen hot venyttelyä. Kylläpä voi taas sanoa että ne kauan kadoksissa olleet lihakset joutuivat kiitettään rääkkiin. Nyt kuusi tuntia myöhemmin on mun jalat vieläkin ihan "vetelät", ja huomenna ihan taatusti kipiät. Jottei totuus pääsisi unohtumaan, olen ollut taas tänään melkein koko päivän poikien kanssa pihalla leikkimässä ja vahtimassa noita mun pieniä durasel-pupujani. Siis aina vain mua jaksaa ihmetyttää kuinka noi poitsut jaksaa painaa vaan menemään tommoisessa helteessä. Sisälle ei sitten millään ja sitten kun ne saa sisälle houkuteltua niin alkaa hirvee nahina...
Nyt ihan oikeesti vaan ootan että isäntä tulis kotiin ja saisin ihan hetken levähtää. Ja hetkeksi lyhyeksi se jääkin. Miehellä meni yövuoroon joten hää varmaan painuu nukkumaan aikaslailla het ku pääsee kotiin. Jos vaikka suuntaisimme poikein kanssa sitten kerrankin ajoissa nukkumaan tänä iltana. Nyt varmaan pitäs jaksaa mennä vääntämään jotain sapuska puolta, ei vaan yhtään huvita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)