perjantai 29. heinäkuuta 2011

merirosvoilla jatketaan

mutta nyt sillä kakkupuolella. Tämmötteisen sit väkersin.

Kuva päältä, ukkelit ja kukat on valmiita koristeita muut tein itse marsipaanista.

Sit tulee näitä sivu kuvia useanpi...




Tässä on sitten kahtena päivänä käytettävät kynttilät...
Täytteenä on ihan perinteinen mansikkahillo, baanani siivuina ja kermavaahto. Oikeestaan eka kerta kun onnistuin noilla marsipaaneilla saamaan asiallisen lopputuloksen, mutta onhan mulla ollu aikaa miettiäkkin millaisen teen.

Kakun koristelun jälkeen alkoikin sitten se homma joka syö naiselta kynsilakat sormista. Eli siivoaminen, sormien liottaminen pesu vedessä, lattoiden luuttuaminen (voi minun polvi parat! Laiska ku oon, en jaksanut hakea moppia alakerrasta vaan konttasin lattiat läpi..,) ja pölyjen pyyhkininen. Mutta nyt on siivottu ja huomenna pääsen helpolla. Oon puhaltanu jopa ilmapallotki valmiiksi :)
Tässä vielä tämän päivän uudesta kattauksesta kuva...


Ai niin kiitos Niniane hyvästä postauksesta jossa kerroit noista juuri saamistasi crackle lakoista :) Minäkin sitten tilasin niitä. Pinkki, hopea ja musta on nyt tilattu. Mä muuten sitten jouduin tänään lupaamaan ja vannomaan isännälle etten tilaa enää tälle vuodelle mitään koristelu tuotteita... Ihan ok, onhan noita nyt jo niin paljon ettei mun periaatteessa tarttis tarvita mitään...  Mut hei, neljä kuukautta menee tosi nopsaan!

7 kommenttia:

  1. Ihan mieletön kakku! Siinä on kyllä sellaanen taiteenlaji joka ei kertakaikkiaan mulle sovi :D Siksi jaksanki ihmetellä kuinka jotkut OSAA!

    VastaaPoista
  2. Kumarran oikeen syvään ja punastun vienosti kehuistasi RvaM. :D

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)