torstai 14. heinäkuuta 2011

n.7h ja 20 kynttä

Tänään onkin sitten näperrelty ja puuhasteltu oikeen urakalla kynsien parissa. Omat ja kaverin kynnet laitoin.
Aloitetaan omista kun niillä päivä aloitin, joskin melkopitkän harkinnan kautta... Mietin laitanko vai en, mutta tässä lopputulos. Laitoin itsellen tipit joiden pitäisi olla limen vihreät, mutta mun mielestä ne on kyllä oikeesti enemmän keltaiset. Kokeilin tänään ekaa kertaa tota ostamaani Sinan kirkasta geeliä (joka oli kyllä purkissa vaaleenpunaista...). Oli melko paljon paksumpaa kuin tuo Emmi-Nailin geeli. Laittaminen oli jonkun verran mun mielestä haastavampaa ku geelin pirskatti venyi ja pakkui ihan mahdottomasti, tasaantui kyllä kynnelle nopeasti ja jouduin tosi vähän viilailemaan. Koristelin aika simppelisti vain valkoisella kakspäisellä koristelulakalla. En ookkaan aikasemmin tota kokeillu ja olikin melkoinen haaste saada kynä osan korkki auki. Kaksi pihtiä, muutamat ärräpäät ja rutosti voimaa niin aukeshan se. Lakkapullo on kyllä nyt sen näköinen ottä on saanut siipeensä ;) Lakan pinnalle vielä pikakuivattaja ja valmista tuli. Mielipiteitä saapi antaa...











Kaveri tuli hetken odottelun jälkeen (ehdin käydä naamakirjailemassa ja pitämässä yhteyksiä) ja alettiin laittamaan hänen kynsiä. Tuntuvat nuo vaaleanpunaiset tipit olevan suosittuja mun kavereiden keskuudessa joten niitä sitten. Laitoin vielä tuolla Emmin geelillä kun en oo vielä tietoinen kuin hyvin toi Sinan geeli kestää. Koristeltiin kynsitarroilla joissa oli kukkia, rusetteja ja ne oli vielä punaisilla strasseilla koristeltuja. Södet tuli mun mielestä. Mitäs mieltä te ootte?









Loppu ilta meneekin perheen parissa ja odotellessa josko saisin tietää päästäänkö me katsomaan kissanpentuja ja josko kuunvaihteessa sieltä yksi meille kotiutuis. Mutta sitä toivoessa ja odotetellessa.

Ai niin ja melkein unohtui... Olin saanut uuden lukijan, toivottavasti viihdyt :)

3 kommenttia:

  1. Söpösiä kynsiä oot tehnyt :)

    VastaaPoista
  2. Hei ja kiitos kommentista blogissani!

    Tosi hyvän näköiset tuli noista keltaisista/vihreistä kynsistä kun koristelit ne! Mustakin ne näyttää kuvissa aika keltaisilta.

    Itsekin tahtoisin valkoisen koristelulakan, mutta empä onnistu mistään löytämään. Ei uskois, että on näin vaikeaa. :D

    Toisetkin kynnet on kivat ja aika "mun väriset" sanoisin. :) Tarrat on kanssa nättejä! Mustat tarrat ois tosi käteviä. Mulla on vain muutama musta ja paljon värillisiä ja valkoisia.

    VastaaPoista
  3. Mia: Kiitos :)

    Niniane: Kiitos kun liityit lukijoihin ja mä tykkään kans noista keltaisista/vihreistä tipeistä, koristelu menettelee...
    Ton mun two way:n hommasin ihan citymarketista, hintaa oli muistaaksen ihan himpan alle 6 euroo. Aika kallis ja värivalikoima onneton. Huutonetin puolella on noita samoja ja lähtöhinta näytti olevan euro... ja siihen tietenkin päälle tietenkin mitä huudat ja postikulut... niin ja onhan siellä noita useamman kappaleen settejä myös :)
    Mä tykkään jotenkin noista mustista tarroista enemmän, mut nyt tilasin vaihtelun vuoksi myös valkoisia ja värillisiä aika laajan valikoiman.

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)