lauantai 9. heinäkuuta 2011

pääsin kokeilemaan uusia lakkoja

Ja kuinkas ollakkaan neon värit vetivät tällä kertaa puoleensa eniten. Varpaisiin neon oranssia ja sormiin pinkkiä. Koristeeksi strasseja ja A-wot! Tälläiset sitten sain aikaiseksi tällä kertaa. Molemmat lakat olivat tosi hyvin peittäviä, vain yksi kerros kumpaakin riitti. Oon aika hämmentynyt tästä. Strassien liimailuun käytin tota mun Kiss:in päällyslakkaa ja sen päälle vielä sutaisin tuota mun uutta pikakuivattajaa. Toimii!!! Siis ihan oikeesti en oikeen oo uskonut tuohon pikakuivattajan tehoon, mutta niinpähän joudun myöntämään että kannattaa vain uskoa viisaampiaan.

salaman kanssa otettu kuva

ilman salamaa neon lakatki näyttää melkein oikeilta, mutta kuva on tosi epätarkka...


Vasen käsi


Oikea käsi. Strassien värit ovat käsissä päinvastaiset. Ja strassien
väreinä käytin turkoosia ja vaaleav vihreää, viimeinen näyttää kyllä
mun mielestä kuvassa lähinnä keltaiselta.... 


Käytetyt lakat ja tarvikkeet. Ilman ja salaman kera.
Vasemmalta: Eveline, pikakuivattaja
Kiss, päälys/viimeistelylakka
LeMax Colurs, neon oranssi
Flormar Super Neon Colors, N012 Pinkki
hammastikku, strassit hyrrässä ja varpaan erottajat

Aamulla mulla oli melkoinen mansikka savotta. Tai ei kai se 5kg paljoo mitään oo, mut jotenkin tuntui vaan tosi työläältä. Mä kun pakastan suurimman osan viipaloituina ja ihan vähän vain kokonaisina joten perkaamisen lisäksi vielä viipaloin ne. Mutta onpahan tehty ja toista satsia tuskin tälle vuodelle ostetaan, panostan enemmän sienisatoon sitten.

Pitäisi riittää talveks :)

Tuunasin myös sen mun pakin :) Ihan vaan tarroilla alkuun ja sit kun saan aikaa vähän enemmän itselleni niin varmaan maalaan jotain akryylimaaleilla pakin pintaan. Ei vaan kaikki kamat mahtunut, mutta hankinta listalle laitetaan toinen samanlainen pakki jos semmoisen jostain löydän.


Juu ja lukko on ihan mun poikia varten...
...kauhee ajatuskin että strassit, hileet ja glitterit ois pitkin lattioita!

Vanhempi poikani tuli just tökkimään mua sormella kylkiin ja kyselemään, että mitä mää mietin. Noh, mää mietin josko mää pistäisin kans jossain vaiheessa semmoisen pienimuotoisen arvonnan/arpajaisen päälle. Mutta mitähän sitä siihen laittais sit palkinnoksi... Hmmm. Tässäpä ihan kivasti mietittävää... Toki hei ehdotuksia vastaan otetaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)