torstai 7. heinäkuuta 2011

Pinkkii tippii ja tarroi

Aamu meni taas siivotessa, jotenkin tuntuu niin häijyltä päästää kavereita käymään meillä jos kämppä on kuin hurrikaanin jäljiltä.
Mutta sain ajoissa siivottua ja poikien päikkäreiden aikana kattelin sen vuokraamani Black Swan leffan. Alkuun se tuntui melko sekavalta mutta sit ku pääsi kunnolla kärryille niin siitä ei voinut olla tykkäämättä. Mul on nyt ihan totaalinen reikä päässä ton päänäyttelijän nimen kans, mut jos en hirveesti valehtele niin se oli Natalie Portman... Ehdin jo palauttamaan leffan, joten en siitä voi tarkistaa ja kuvaa en muistanu ottaa. Mutta mutta, arvosanaksi annan 4. Erikoinen, mutta hyvä.

Isäntä nappasi pojat mukaansa kun pääsi töistä ja mä aloin odottamaan ystävääni. Hieman jänskätti että löytääkö hän perille, mä kun en oo mikään paras "kartturi". Mutta kun ovi on auki ja siitä näkee ohikulkijat on helppo huikata.
Päädyimme vaaleanpunaisiin tippeihin ja koristelimme kynsitarroilla. Aika sievä yhdistelmä mun mielestä. Mitäs mun lukijat on mieltä?



Mun mielestä toi pinkki tippi sopii värinsä puolesta aivan älyttömän hyvin ruskettuneelle kädelle.
Nappi valinta sanon mä :D

2 kommenttia:

  1. Ihanat <3 Tykästyin todella kovasti näihin kynsiin. Mistä nuo tarrat ovat? :) Tosi kivat.

    VastaaPoista
  2. Noi tarrat on tarjoustalosta ostettuja. Kiss Catwalk nail merkkisii. Tuote nro. on 54031 Kcna02... Siin on neljä arkkia tarroi, yhessä ristejä ja ruusuja, toisessa pääkalloi, sydämii ja ristejä, kolmannessa just näitä mitä käytin ja neljännessä mustia kukkasia ja rusetteja joissa on ns. strasseja punaisena ja sinisenä. Hintaa tais olla n.7e
    Mulla ainakin taitaa jäähä noi ristit käyttämättä, mutta noi muut kyl menee ihan täysin käyttöön. Voi muuten olla että tuol alkupuolella on kuvaki noista tarroista...

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)