perjantai 15. heinäkuuta 2011

poison

Tein tänään taas tutkimusmatkan kaapin perukoille ja löysinkin sieltä mun häissäni käyttämät korut ja  Doir:in Poison parfyymin. Parfyymin käyttö jäi aikoinaan raskauden myötä kun kaikki voimakkaammat tuoksut/hajut aiheuttivat voimakkaan pahoivoinnin. Nyt voisin taas käyttää ja siksi olenkin tosi tyytyväinen kun löysin sen. Tuoksu on ihan oikeesti tosi hyvä, mutta sitä on vaikea kuvailla.


Koruista sen verran että tykästyin näihin aikoinani sen takia kun ovat kovin Bling-Bling :) Mulla oli musta häämekko. Joo ja olin ihan viimeisilläni raskaana, niin että valkoista ei tullut mieleenkään laittaa päälleni. Ja me mentiin maistraatissa naimisiin joten mulla ei edes ollut oikeeta häämekkoa... Mekossa oli hyvin vaatimaton kirkas strassi jono rinnuksestä n. navan kohdalle ja eipä juurikaan muita koristeita. Hartioilla mulla oli semmoinen viinin-/aniliininpunainen shaali (oon käyttänyt muuten samaista shaalia korujen ja parfyymin taustalla...). Voin yrittää ehtiä ottamaan kuvat mekosta ja shaalista. Mekkoa, shaalia ja kaulakorua olen käyttänyt sen jälkeen monesti, jostain syystä korvakoruja en.



Olivat taas sellaiset haasteelliset kuvattavat ja kivien kauniita värejä en saanut sitten
lainkaan näkyviin... joka  tapauksessa korussa on keltaisia, kirkkaita ja violetteja kiviä.

Nyt onkin sitten taas tosi hiljainen päivä ja ilta tiedossa... ei mitään tekemistä. Yhden kynnen korjauksen hoidin tuossa kolmen jälkeen ja sekin oli pikaisesti tehty. Ehkäpä nyt sitten alan suunnittemaan uutta lakkausta kynsiini kun nyt on taas pidemmät kynnet joita laittaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)