perjantai 8. heinäkuuta 2011

tänään tuli 34 vuotta täyteen :)

Alan pikkuhiljaa tuntemaan itseni vanhaksi...
Mutta toisaalta päästin tänään sen sisäisen pikku tyttöni valloilleen kun koristelin synttäri kakkuani. Kun en ole saanut omaa pikku prinsessaa niin mikäs estää minun olemasta :D

mansikkakakku :D

Esikoisen kummi oli viron reissultaan tuonut mulle kymmenen uutta lakkaa, JEEE!!! Ihania värejä. Itse sitten tein tarjoustalosta löytöjä. Ostin paljon lakkoja, pikakuivattajan, varpaan erottajat, pikku vihon/albumin valokuville joka tosin tulee leimauslaattojen säilytykseen, pari laatikkoa johon saan koristeita ja ison metallisen työkalupakin kynsitarvikkeille. Taitaa jotenkin toi talonrakentajan ammatin opiskelu kuultaa takaata näissä mun hankinnoissa. Pakki pitää kyllä tuunata nätimmäksi, mutta siihen mitä haluan se passaamitä parhaiten. Ja oli halpa, vain 9 euroo :D

LeMax Colour: Neon oranssi
Manhattan: nro 10, violetti
Editt Cosmetics: sininen
M&Buffalo: nro 78J, sininen
Maybelline New York, mini colorama, nro 105 Urban Orange

Editt Cosmetics: tumma luumu
Max: vaalea lila
Flormar, Super Neon Colors, N008, pinkki
Flormar, Super Neon Colors, N006, keltainen
Nivea, nro 61 Chocolate Carat

Isadora, Craffiti Nails, 808 Blue Burner
Flormar, Super Neon Colors, N012 punainen
Maybelline New York, nro 669 harmaa
Rimmel London, 60 sekonds, nro 825 Sky High
Flormar, Super Neon Colors, N007 vihreä

Flormar, SuperShine Miracle Colors, U04
Flormar, SuperShine Miracle Colors, U16
Flormar, SuperShine Miracle Colors, U15
Flormar, SuperShine Miracle Colors, U28
Flormar, SuperShine Miracle Colors, U25

samat kuin yllä, salamavalon kanssa otettu


uusi luomivärini, tykästyin tosi paljon

karun näköinen vielä, mutta tuunataan...

aukiaa tosi hyvin ja tilaa on paljon. uv-lamppu ei tosin ihan mahdu mut kaikki muut varmaankin...

ne mun pikku lokerikot, ja nämäkin mahtuu tonne pakkiin :)

3 kommenttia:

  1. Ootko sä tykännyt noista colorama-lakoista? Mulla oli jskus aikanaan joku, ja musta ne oli kauhean vaikeita :o en tiedä johtuuko siitä, että olen myöhemmin hankkinut vertailukohdaksi laadukkaampia lakkoja, mutta jotenkin ne on vaikeita ja huonoksi kynsille, ainakin mulla. Onko ne muuttuneet?

    VastaaPoista
  2. Ja oikeastaan sama kysymys noista Rimmelin 60sec lakoista :D

    VastaaPoista
  3. Emmä oo huomannu että noi Colorama lakat ois mitenkään hirveen huonoja, mutta kyllä ne kynttä kellastuttaa jos ei oo aluslakkaa (mitä itselläni on aika harvoin... taidan olla laiskuri). Rimmelin 60sec. lakoissa on aikalailla laatueroja eri värien suhteen. Nyt sormissa oleva turkoosi levittyi kuin unelma ja kuivui myös, mutta vastaava vaalean keltainen Fruit versio samasta merkistä ja sekin 60sec. ei olekkaan niin hyvä ja jää musta vähän epätasaiseksi. Mutta lakoissa kyllä aika paljon merkkaa tuo hinta/laatusuhde... mutta itse ainakin oon käyttänyt pienempään "piperrykseen" ja koristeluun paljon ale lakkoja ja tavarataloista edullisia merkkejä. Ei taida mulla mulla tuosta lakka kokoelmasta löytyä yhtään Opia tai esim Color Clubin lakkaa vielä, vaikka tiedänkin että ne on tosi hyviä :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)