perjantai 22. heinäkuuta 2011

Tipit sai kyytiä ja kynsien kasvatus alkakoon

n. kaksi viikkoako noi nyt kesti... Vaikka käytänkin asetonitonta kynsilakan poistoainetta niin ei vaan kynnet kestäneet. Tosin mitkä geelit sitä nyt kestää kun noin kolmen päivän välein lakan poistaa... Ihan tasan oma moka. No tulin siihen tulokseen että kasvatan oman kynnen niin kestääpä ainakin. Eli nyt sitten vain geelasin oma kynnen. Siis ihan oikeesti noi on töpöt!!! Mutta kaikkeen tottuu ja niin minäkin näihin. Laiton geeliin noita tähti koristeita, en oo aikaisemmin noita kokeillutkaan vaikka hyrrä on ollut mulla jo tosi kauan. Ihan kivat tuli ja onneks kynnet on kasvava luonnon vara ja kohta mullakin on taas pitkät kynnet (niin siis viimeistään jouluna... *reps!* )
Ja nyt kuvia...








Noissa tähdissähän on tommonen valoa heijastava pinta joten sain taas sitä haikailemaani Bling-blingiä näin :) Kivasti kimaltelee tuolta geelin alta.

Hei Jei! Tänään on sitten 20 lukijaa täynnä :D, toivottavasti tulee paljon lisää. Sain ylipuhuttua esikoiseni kummitädin arpajaisten onnettareksi. Arvonta siis suoritetaan ihan perinteisesti lappujen kanssa... En oo perehtynyt tarpeeksi noihin "arvonta koneisiin/palveluihin" kokeillakseni vielä niitä. Mutta mikäs vanhan hyvän tavan laittais unholaan. Joo mä oon jossain asioissa erittäin kalkkis...

6 kommenttia:

  1. Ihania noi tähdet! Itsekin omistan samanlaisia, mutta en noin herkullisina väreinä :)

    VastaaPoista
  2. Voi olla kynnestä kiinni kestääkö geeli vai ei. Ja yhtälailla geelistä. Mulla oli ihan alkuunsa hieman haastetta kynsien pysyvyydessä, mutta tänä päivänä ei tarvitse yhtään pelätä että kynnet ei kestäisi. Se tulee ajankanssa ja kämmien kautta.. Voi olla että pohja ei ole ollut tarpeeksi puhdas, voi olla että geeli on väärä tai oma kynsi on sellainen ettei siinä pysy kiinni. Voi olla että geeli ei ole saanut kovettua uv-valossa tarpeeksi kauan. Ja jos kynnet kasvaa haipakkaa, voisi ollakin fiksua huoltaa ne tiheämmin aikavälein, mikä varmistaa kestävyyttä. Itse huollan parin vkon välein, max. 3, sen takia että oma kynsi kasvaa todella nopeasti ja on ruman näköistä jos rako ehtii kasvaa selväksi.

    Kyllä ne kestämään saa kun malttaa kokeilla eri merkkejä ja harjoitella. Ystävälläni oli käytössä muistaakseni juuri Sinan perusgeelejä eivätkä hänellä kuulema kestäneet. Käytätkö primergeeliä? Kaikissa sitä ei kai tarvitsekaan, mutta veikkaan vahvasti että se parantaa geelin tarttumista kynteen ja kestoa.

    Mulla on Rion geelit ja Jt-Cosmeticsin geelit kestäneet tosi hyvin.

    VastaaPoista
  3. Niin ja vielä sekin, että geelaus voi olla liian ohut.

    VastaaPoista
  4. Mun kynsi on kait semmoinen mikä luokitellaan rasvoittuvaksi. Eli siinä on varmaan ainakin yks syy miks mulla ei geelit kauaa pysy ja toiseks mä oon ihan varma ettei toi natiasen pepun pesu tee niille varmastikkaan hyvää ;)
    Geelejä kovetan 3min per kerros joten eiköhän se oo tarpeeksi. Primer mulla on semmosta "ohutta litkua" ei geeliä... niin ja laitan kerroksia yleensä 3-4... Mutta näillä mitä mulla on tulee hyvin harjoiteltua ja sitku joskus ihan oikeesti rikastun niin ostan tuolta Cesarsilta aineet jolla tehä, nää mun on halpoi niihin verrattuna... Mutta kiitos oikeen paljon vinkeistä Maryah :)

    VastaaPoista
  5. Juu primer on erikseen ja sitten primergeeli eli pohjageeli. Tuli vaan mieleen heittää mitä itelle tuli mieleen syyksi mitä voisi olla. :) Tuosta kynnen luonnollisesta rasvaisuudesta oon juuri kuullut, että geeli ei pysy. :S

    Niin ja kiitos haasteesta, vastattu on :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)