torstai 25. elokuuta 2011

Geisha kynnet

Eli tää on nyt samalla Lakkaus nro.8 jossa käytin pohjalla arpakupposesta nostamaani lakkaa :) Oikeestaan ihan tuosta väristä tuli sitten idea käyttää Marrun antamaa teemaa, joka oli Geisha. Kiitos Marru, toivottavasti sinäkin tykkäät.









Näiden lakkojen lisäksihän käytin noita mun akryylivärejäni. En niitä ny jaksanu kuvailla.

Tänään on ollu ns. projektien lopettamis päivä. Sain mun kuivakukat purkkiin asti. Niistä sitten joskus enemmän. Sain mun pienimmän työkalupakin tuunaamisen loppuun. Tässä lopputulos :)






Tulihan siitä vähän erinäköinen mitä oli :) Mulle ainakin kelpaa ihan hyvin. Täytyy vaan toivoa että värit ei kulu ihan hirmu nopeeta pois. Ne kun on ihan vaan tusseilla tehty.

Huomenna alkaa taas arki. Isännällä loma loppu, samoin myös mun salilla käyminen taas alkaa säännöllistymään. Siellä vaihtuukin sopivasti just viides päivä syysohjelma käyttöön. Pääsee kokeilemaan kahvakuulailua uutena ryhmäliikunta tuntina.

Niin siis Geisha kynsistä otan mielelläni palautetta vastaan ja myös niitä ideoita saapa laittaa lisää, sikäli mikäli tahdotte.

8 kommenttia:

  1. Marru tykkää!
    Hienot kynnet, varsikin peukussa upea kuva :D.
    Ja tuo työkalupakki on kokenut aikamoisen muutoksen, vau!

    VastaaPoista
  2. iha sikahienot kynnet!! mulla ei oikee luonnistu se akryylimaalien käyttö, mut ehkä pitäs harjotella... :)

    VastaaPoista
  3. WAU..hienot on jälleen :)!!!!

    VastaaPoista
  4. Isäntä hemmotteli mua ja osti mulle uudet akryylivärit, taitaa sekin tykätä noista mun kynsistä :)
    Kiitos teille kaikille :) Lisää tulee varmaan irto kynsille, näitä en taida ihan heti raaskia poistaa.

    VastaaPoista
  5. Sä oot kyllä yks maalailun mestari, huhhuh! Ihan tosi, todella hienoa jälkeä!

    VastaaPoista
  6. Hey! I'm at work surfing around your blog from my new iphone 3gs! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Carry on the outstanding work!
    Here is my web page ; piano lessons

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hello,
      Thank you for your comment and nice to know that I also have a foreign reader. I will try to continue as a multitude of posts and polish application :)
      I also will visited your pages :)

      Poista
  7. Why users still use to read news papers when in this technological world everything is available on
    web?
    Also visit my web-site :: clean my pc

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)