torstai 18. elokuuta 2011

Hankalat kuvattavat

LAKKAUS nro.3


Kupposesta nousi tämmöinen tällä kertaa.



Ja tämmöiset niistä tuli koristeluiden kanssa.

Tästä kuvasta näkee että kynsissä on ihan oikeesti perhoset!





Käytetyt lakat ja Konadin laatta m21
Ihan törkeen vaikeet kuvata nää kynnet. Luonnossa näkyy ihan kauniisti noi hopeiset perhoset noiden turkoosien kukkien lisäksi. Mutta seuraavalla kerralla taidan hopeisen lakan kanssa käyttää tummenpaa lakkaa alla.

Laitoin eilen tilaukseen Cesarsista pari Konadin laattaa ja semmoisen top coatin jossa on kaks erilaista päätä. Ajattelin alkuun tilata myös uuden pikakuivattajan, mutta mulla on vanhaakin vielä niin paljon jäljellä että jätän toiseen kertaan.
Sitten tuli huudettua 12kpl noit Two Way lakkoja ja sieltä tulee nyt sitten se kauan kaivattu mustakin :)

Ajattelin alkaa pikkuhiljaa viilaamaan noita mun kynsiä uuteen malliin. Mähän oon pyöristänyt lähes koko ikäni niiden kärjet. Nyt vaihteeksi ajattelin kokeilla tätä ihan tasaiseksi viilattua mallia. Jospa ne kestäis vähän paremmin. Joten nyt nää näyttää tosi typeriltä, elkää välittäkö! Onneks ne kasvaa ja oon jopa yllättynyt siitä kuin nopeesti. Toisaalta on mulla jo niin hirmu ikävä pitkiä kynsiä etten tiedä milloin ratkeen ja teen geelikynnet taas.

Juu ja sitten viimoiseksi, mutta ei suinkaan vähäisimpänä juttuna, haluaisin teille vinkata taas kivasta arvonnasta. Eli Maaritilla on Kynsilakkahamsteri blogissa kiva arvonta. Käykäähän osallistumassa ja liittymässä lukijaksi, TÄSTÄ pääsee sinne :)

Ai niin, kattokaa minnosen kertun löysin, se on keltainen valkoisilla täplillä!

5 kommenttia:

  1. Palkinto tuli tänään, kiitos! :) Olikin eka posti jonka sain tähän osotteeseen. ;D Harmikseni kynsilakkapullo oli mennyt rikki :(

    VastaaPoista
  2. vähän söpöt kynnet! Minäkin tein konadeilla perhoset kynsiin, tosin käytin laattaa nr 25 ja se perhonen on ihan pikkasen erilainen kun tuo sinun perhonen :) Ja aika pelottava kerttu :O

    VastaaPoista
  3. Hei hienon taustan valkkasit! Ja hienot kynnet olet saaanut aikaan. Itsekin olen välillä tuskaillut kun on joku metallinen lakka alla, niin ei noi kuviot näy mihinkään valokuvissa.

    VastaaPoista
  4. Passion for Nails: Hyvä että palkinto löysi perille :) Menikö pullo kuin kovasti rikki? Meinaan vaan että yritin kyllä sen kunnolla pakata... Olin kyl vähän ihmeissäni kun meni normi kirjeenä eikä maxina... Mua harmittaa nyt ihan vietävästi :´(

    Nails1820: Joo noita perhosii on älyttömän paljon noissa laatoissa, mutta sehän ei oo lainkaan paha juttu kun tykkään perhosista :) Mä olin aika yllättyny kun näin ton kertun... mikä lie mutaatio =O

    Niniane: Tää oli oikeestaan ainut tausta joka silleen sykähdytti ja tiesin heti että tää tarvii saaha. Mutta se, että tausta on tässä on ihan kyllä sinun avuliaisuudesta kiinni :) Kiitos vielä kerran.
    Mulla on aika paljon noita tommosii kynsilakkoja jotka kimaltelee ja heijastelee, en tiedä onko suurin osa niistä edes niitä hololakkoja vai mitä ovatkin. Mutta Bling-Bling ja mä tykkään :D vaikkakin ovat inhat valokuvat...

    VastaaPoista
  5. Siitä katkes koko pullonkaula :< Mua harmittaa kans kun se oli niin nätin värinen!

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)