maanantai 1. elokuuta 2011

Juuh, taas uudet kynnet...

Ei meikä niissä eilisissä kynsissä sitten oloaan kotoisaksi tuntenut joten poitsun päikkäreiden aikaan väsäsin uudet. Tämmöiset tällä kertaa. Mitäs pidätte väristä? Oli muuten ihan tosi hyvin leviävää ja tasan yks kerros riitti :)
Ekaana mun kauhiat varpaat, mut kynnet siis ne tärkeimmä esittelyssä ;)


Tässä molempia :)


Ja sit vaan sormen kynsiä...







Viimeisessä kuvassa käyttämäni tavarat ja lakat.

Sain viimeinkin aikaiseksi osallistuttua siihen Mimaxin kynsikilpailuun. Tuskimpa tuun siinä pärjäämään mutta eihän yrittänyttä laiteta vai miten se oli?!? Onneks oon pitäny lähes kaikki kuvat kynsistäni tallessa niin oli mistä valita...

6 kommenttia:

  1. Kivathan nuo kynnet on ja hieno väri :)!

    VastaaPoista
  2. Tattis :) Tosi helpot ja yksinkertaiset...

    VastaaPoista
  3. Nää on tosi ihanat (: Kiva kun sormet ja varpaat mätsää :D

    VastaaPoista
  4. Ine: normaalisti mulla ei todellakaan mätsää sormet ja varpaat kun en lakkaile noita varpaita likipitäenkään yhtä usein kuin sormia. Mut jos pari kertaa vuodessa edes :D

    VastaaPoista
  5. Onpas tosi ihania kynsiä! Luin tämän sinun blogisi esittelytekstin tuolta ylälaidasta. Ja kuinka ollakkaan minä olen myös marsuharrastaja :D . Meiltä löytyy pitkäkarvaisia versioita eli sheltietä, peruaani ja coronetti.

    VastaaPoista
  6. Vauhtimamma: Noi mun Mauri ja Väinö ovat ihan paperittomia... ei siis minkään rotuisia. Mutta niin ihania palleroita kuiteskin. Meidän pitäs saaha aikaiseksi tehä niille kolmikerroksinen häkki... sen sitten aika näyttää milloin :) Oon muutes melkovähän täällä puolella törmaäilly marsuharrastajiin vaikka muilla blogeilla (siis tuolla marsu puolella) näkyy kuvissa aika usein hienoja kynsiä...

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)