perjantai 5. elokuuta 2011

Kirpparille hinnoittelua

Siinäpä se päivä tänään onkin lyhykäisyydessään. Ihan mahottoman läjän tavaraa hinnoittelin ja vielä ois varmaan toinen samanlainen kasa tavaraa alakerran vaatekomerossa. No ne saa jäädä toiseen päivään, ei ne kuitenkaan mahdu sinne pöydälle yhtä aikaa, tuskin mahtuu edes nuo mitä kuvasin. Vaatimattomat viis tuntia meni tohon läjään. Kauhee määrä poikine pieniä vaatteita ja sit mun kirjoja (en siis ymmärrä miks ihmeessä niitäkin oon vaan keränny nurkkiin, kun tosi harvoin luen mitään kahteen kertaan). Viikon päästä vois ottaa part 2 sitten hinnoittelulla ja samalla käydä vaatekomerosta mun vaatteet läpi, siellä on aika paljon vielä isoja vaatteita joita ei passais sinne jättää pyörimään.
Ei muuten kukaan oo siitä kynsipöly imurista kiinnostunu, se pyörii yhä tossa nurkissa...




Niin ja kävinhän mä kävellen katsomassa oisko mun vanhempi pojistani päässy seurakunnan päiväkerhoon. Ja olihan se päässyt. Yes, nyt saa poika ikäistään leikkiseuraa kerran viikossa parin tunnin ajan, sikäli mikäli hän suostuu sinne jäämään. Poitsu kun ei oo ollut juurikaan hoidossa, tais olla viimeks kun käytiin ostamassa auto (tunnin ajan) ja sitä edellisen kerran kun olin synnyttämässä hänelle pikku veljeä. Mutta oishan tuo jo aikakin oppia olemaan vähän vieraammassa sakissa :)

Sain toistamiseen palkinnon jonka jo tuossa aikaisemmin postasinkin  ja laitoin eteenpäin joten nyt en sitä tänne laita, vaikkakin ihanaa kun joku mua muistaa joten suuret kiitokset Nailworld blogille :)

Kaupasta löysin taas itselleni uutta (ei oikeesti mulle kokemuksena uutta) ja ihanaa. Lady Linen salilla käyttävät herbinan tuotteita tuolla pukkarin ja suihkutilojen puolella, jossa olenkin siis tutustunut tähän kyseiseen sarjaan. Mikä muuten on tosi ihanaa, niin sinne ei tosiaan tarvitse koskaan raahata saippuoita ja shampoita mukaan, samoin hiustenhoito tuotteita. Ne kuuluu salin palveluun. Niin siis joka tapauksessa ovat olleet yllättävän hyviä joskin aika vaikeasti tuntuu tuota ihoa kuorivaa saippuaa löytyvän. Mutta joo, nää löysin ja näissä on aivan älyttömän hyvä tuoksu. Ja sit piti ostaa lisää kynsilakan poistoainetta. En muista kuka sitä jossain blogissa suosittele, ostin ja totesin hyväksi. Vähän on vielä vanhassa purkissa jäljellä, mutta jottei pääse loppumaan kesken...


Juuh, tämmöinen postaus tällä kertaa... Ehkä vähän outo tai silleen. Mutta näillä mennään. Olen saanut näemmä lisää lukijoita. Kiitos ja tervetuloa, toivottavasti viihdytte :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)