torstai 4. elokuuta 2011

Lähes kokopäivän ihan issekseen

ja oon kyllä kieltämättä nauttinut. Aamulla lähdin salille huhkimaan ja sinne jäi väsymyskin. Parisen tuntia sain vierähtämään aikaa kun vedin treenin täysillä läpi. Ja tuli muuten hiki :) Suihkun jälkeen suuntasin kävellen kirpparille. Tällä kertaa tein vaatelöytöjä pojilleni. Maksoin kaikista yhteensä kympin ja tähän kuului vielä Toy Storyn vhs (en jaksanu siitä ottaa kuvaa...)

Nämä paidat ovat nuoremalla pojalleni

Ja nämä vanhemmalle
Sitten kirppisen jälkeen kaupan kautta kotiin ja vähän suuhun leipää ja taas menoks. Kampaajalle hiusten leikkuuseen. Ihanaa kun sain ton takatukan taas lyhyeksi. Tällä kertaa jätetiin päältä pidemmäksi ja takatukka leikattiin lyhyeksi silleen vinosti. Äääh on jotenki vaikee selittää. Laitan yhen kuvan, ei mikään paras mahdollinen kun otin peilin kautta. Mutta näkee siitä jotain. Takatukka oli jo siis kasvanut niin paljon että sain sinne pienen ponnari, yök! Niin se vaan on ettei näin ohkaisille hiuksille sovi pitkät hiukset joten ollaan sit "poikatukalla" :)


Jospa toi isäntä jossain vaiheessa nappais musta taas kuvan...

Kampaamon jälkeen kirjastoon ja ekaks maksamaan vanhat myöhästymiset pois... Ihan pääsi pikkasen venymään viimeks toi palauttaminen, oikeen hävettää kun unohdin koko kirjat :(
No nyt mukaan lähti isännälle pari talvisotaa käsittelevää kirjaa, itselleni kuvan kirjat, neljä cd levyä (Leena Ihmemaassa- Leena Ihmemaassa, Antti Tuisku-Hengitän, Enrique Iglesias- Euphoria ja Lady Gaga- Born this way) ja yks dvd (semmonen iän ikuisen vanha minisarja intiasta) ja tällä kertaa tää muistaa palauttaa ne ajoissa :)

Noista Roberts:in kirjoista oon lukenu ton trilogian ekan osan joskus...
Taitaa olla aika hämäävä kirja pläjäys. Ok tykkään kyllä vampyyrikirjoista oon aina tykänny, mun haave ammatti oli pienenä (siis noin 7v.) Vampyyri :D Joo mut oikeesti oon melkolailla kaikkiruokainen kirjallisuuden suhteen, nytkin on Tess Gretsenin lääkäridekkari kesken ja on ollut tosi hyvä.

Nyt musta tuntuu että alan lakkaamaan mun kynnet, vielä kun oon yksin kotona ja kohta saankin mun pienet pirpanat kotiin, on ollu niin outoo olla kokopäivä yksin...

4 kommenttia:

  1. Sulla on ollut vallan mukava päivä siis =) Ja mitä löytöjä noin edullisesti teit, wau!

    VastaaPoista
  2. Meidän mobiililaajakaistalla on jotain sitä vastaan, kun koitan kommentoida täällä :D . Se tökkää heti. Oi, sulla on ollut harvinaista herkkua, kun oot saanut omaa aikaa. Tai en tiedä kuinka harvinaista se on sulle, mutta mulle se on erittäin harvinaista. Kiva uus tukka! Ja mukavia lukuhetkiä :) . Mullakin on tällä hetkellä parikin kirjaa kesken.

    VastaaPoista
  3. Ihanat nuo hiukset! Itse yritän kovasti kasvattaa "poikatukkaani" pois, ja nyt on se pakollinen "pottakampaus" vaihe menossa :D

    VastaaPoista
  4. Mia: päivä on ollut varsin ihana :)

    Vauhtimamma: mä oon huomannu parissakin blogissa meidän netin kans samaista ongelmaa... Juu ja nää omat päivät on niin harvinaista herkkua kuin kerran puolessa vuodessa jos silloinkaan. Nyt alkaa jo kyllä olemaan ikävä poikia... ja isäntääkin <3
    Ai niin kiitos kehuista, viihdyn tässä tukassa hyvin :)

    Riikka: Kasvattamis vaihe on ihan älyttömän tuskaista!!! Siks mä en ihan hevillä siihen enää alakkaan :D Jonkun vaan pitäs mua taas siitä muistuttaa kun saan päähäni taas kasvattaa... ja sit pitää ottaa kiharat ja sit pitää ottaa uus väri... sama juttu joka kerta :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)