sunnuntai 28. elokuuta 2011

Lakkaus nro.10

Tänään oon taas panostanut enemmän noihin luonnoksiin ja shoppaillut Mimax:illa. Ny on tilattu siveltimiä ja muutakin pientä. Joten nää kynnet jotka tänään tein onkin vähän tämmöiset. Ei sillä, mä tykkään kyllä. Varsinkin mun mielestä lila ja kulta sopii tosi hyvin yhteen, mutta toi kuvio veti ehkä hieman överin puolelle. Muutenkin tuntuu että ei oo aikaa tuhertaa niin paljoa noita kynsiä kun mun molemmat poikani ovat nyt kotona, isäntä kun on töissä ja poikaa ei sinne voi ottaa mukaan. Niin ja tietenkään mun vanhempi poikani ei enään halua nukkua päikkäreitä ja mulla on siis kaveri lakkaamassa kynsiäni...  Mutta niihin kynsiin.






tosta tuplalakasta ei oo lilaa käytetty tällä kertaa ollenkaan.
Niin sainhan mää ihan kivoja uutisia Maaritilta, on meidän kimppatilauksen (ebay) viimeisetkin ostot saapuneet. Nyt vaan pitäs saaha rehvit aikaiseksi niin saisin ne kotiin saakka ja toki maksaakkin ne. Täytyy kyllä sanoa että mulla on ihania ystäviä kun jelppivät tällä tavoin :)

3 kommenttia:

  1. oii miten hienot kynnet!! :)
    olisit tilannut sannataralta siveltimä, niitä on nyt tullut uutuuksien mukana :/

    VastaaPoista
  2. oonkin yrittänyt saaha sua kiinni...olin tänään parisen tuntia sielläpäin ja roinat oli mukanakin..mut parempi ajoitus ens kerralla <:)

    VastaaPoista
  3. Nails1820: Täytyy kyllä myöntää etten edes tajunnu käydä kattomassa sannataran puolella, ku tiesin jo mitä haluun tuolta mimaxilta.

    Maarit: joo mä huomasin tänä aamuna naamiksesta sen sun viestin, olit vissiin ehtiny lähteä jo. Laitoin sulle kuitenkin vastauksessa mun puh numban. Soittele niin sovitaan jotain, eiks jeh? Kyl Mika saattaa mua käyttää siellä virissä päin ku on kotosalla ja saahaan vaan sovittua aika milloin nähään.

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)