perjantai 19. elokuuta 2011

Pahan silmiä...

Lakkaus nro.4

Kupposesta nousi tällä kertaa sinistä.






Joka inspiroi tekemään tälläiset kynnet. Mun mielestä noi muistuttaa silmiä ja varsinkin niitä semmoisia joita turkkilaiset ja kreikkalaiset käyttävät koruissaan. Mä tunnen ne nimellä pahan silmä, joku toinen voi tuntea toisella. Niillä kun on useampi nimi. Metkat ja tarkoitus ei ollut tehdä tämmöisiä, niistä vain tuli.  Lisäsin vielä tommoiset tumman siniset strassit sekaan, nekin vähän silmän muotoiset ;)

Eilen illalla käytiin taas vaihteeksi Tarjoustalossa ja niinpä tuli ostettua tarjouslakkoja. Evelinet oli euron kappale ja Maybellinet 3,50.


Valkoinen on helmiäinen ja mustassa on hilettä seassa, aivan ihania molemmat :)
Tänään kun tultiin kerhosta esikoisen kanssa kotiin niin postilaatikkoon oli tuotu mulla kirjekuori joka sisälsi Cesarsin tilauksen.


Kaks konadin laattaa ja sit ton lakka kynän (jota en saanu pelittämään...)ja se oli muutenkin ihan törkeen paksua jänkkiä. Mää en oikeen tiedä tekiskö siitä reklamaation. Tolla ei tee yhtään mitään jos en saa tota ohutta kärkeä toimimaan...
Oon ihan ihastunut noihin laattoihin <3 niin lapsenmieliset ja mulla oiskin ollu kova hinku päästä niillä leimaamaan jo tänään mut jotenkin tää mun arpomaväri ei vaan sopinut näihin kuvioihin. Toisella kertaa sitten.

Saapa nähä kestääkö nää kynnet mulla kauaa. Ei ole ollut mitenkään tarkoituksen mukaista tehdä joka päivä uusia lakkauksia. Oon vaan touhunnut kaikkee sellaista että kynsien kärjistä on lakka lähtenyt, mattojen pesu ei esim. oo kovin hyväksi kynsille ja sitä ollaankin nyt harrastettu ja vissiin ylihuomenna ollaan menossa viimoiset pesemään. Mut on se vaan ihana saada puhtaat ja raikkaan tuoksuiset matot syksyksi lattialle. Ei palele mun varpaitakaan sitten (mä inhoon pitää sukkia jalassa ja jos voin olla ilman niin ihan varmana oon) varsinkin kun saadaan noi pörröiset matot paikoilleen. Meillä on ollut nyt kesän aikana tasan yks matto yläkerrassa ja sekin on semmoinen poikien autotiematto jossa voivat leikkiä pikkuautoilla.

2 kommenttia:

  1. Minullekin tuli mieleen noista pallukoista se "turkkilainen silmäjuttu" :) En kyllä muista minkä nimisiä ne ovat, mutta olen kuullut että ne tuovat onnea ja pitää pahat henget poissa siitä asiasta jossa tuo silmä on :) Itselläni roikkuu tuollainen iso silmä keittiössä , saatu tuliaiseksi turkista kaverilta ^^

    VastaaPoista
  2. Joo näinhän se meni, mullakin on ollu koruina niitä koko sarja aikoinaan :) Eipä sillä, oli mulla epäonnea silloinkin kun niitä käytin...

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)