maanantai 22. elokuuta 2011

Pokémon kynsiä


Tässä vähän aikaa sitten olen niitä teemoja pyydellyt. No en oo yhtään ehdotusta saanut, mut ei se mitään käytetään sitten niitä mun omia joita on kertynyt. Poikani on innostunut pokémoneista josta syystä tulee niitä itsekkin välillä katottua telkusta :) JOsta innostuneena sitten ideoin nämä poke kynnet. Ekana vaan luonnostelin vähän paperille mitä voisi kynsille maalata.







Näihin päädyin, mutta pari paperillista tuli noita piirreltyä. Ja nyt lisää niitä kuvia kynsistä.






Elikkäs kuvat on maalattu ihan akryyliväreillä ja kirkasta lakkaa päälle. Pohjalakat vaihtelevat jokaisessa kynnessä ja niissä on käytetty neljässä H&M:n summer kokoelmasta värejä ja toi keskisormi  on Evelinen hololakkaa. Mitäpä tykkäätte? Oliko toteuttamisen arvoinen idea?

10 kommenttia:

  1. Ihana tuo Pikachu peukalonkynnessä! Todellinen sulous =) Minä voisin ehdottaa kynsiin teemaksi tätä uutta blogitaustaasi, se on hieno!

    VastaaPoista
  2. Tykkään, hauskat ja erilaiset :)

    VastaaPoista
  3. Ai vitsi kun kivat! :D Olin myös lapsena ihan tajuton pokemonfani ja kyllä vieläkin mielellään vähän fanittelee. Hieno idea!

    VastaaPoista
  4. No vähänkö olet hei kolee mutsi.. Ajattele, kuinka monen lapsen äiti tekee itselleen Pokémon-kynnet? Peukutan! :))

    VastaaPoista
  5. vau! Älyttömän hienot! Pitää kyllä itsellekkin hankkia akryylivärit, että voin rueta harjoittelemaan, nämä käsin taiteillut ovat niin upeita! :)

    VastaaPoista
  6. Kiitos teille kaikille ja Riikka teema ideasi on pistetty ylös ja teen sen kun ehdin :) Saapa nähä mitä saan aikaiseksi siitä, on ainakin haastava :)

    VastaaPoista
  7. Aaaaaargh! Vähän ihanat! Kyllä oot saanu tosi nättiä ja varsin siistiä jälkeä aikaseksi :)

    VastaaPoista
  8. Hiutale: Kiitos :) Toivottavasti saan vielä siistiimpää jälkeä tehtyä, en ollu ihan tyytyväinen noihin mun siveltimiin... mutta kaippa sitä harjoittelemalla sitten paremmaksi oppii ;)

    VastaaPoista
  9. Voi jestas, on siinä ollut väkertämistä! Mä olin joskus ala-asteella kova pokemon-fani enkä voi kyllä väittää, etteikö Pikachulla ois edelleen pientä paikkaa mun sydämessä... :DD

    VastaaPoista
  10. Hi~:D This is sooooo cute!! I think you did a great job! You're really good at drawing;D Thank you very much for visiting my blog~<3xxxx

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)