perjantai 26. elokuuta 2011

Se on sitten 100. postaus ny

Vaikkakin hallintapaneeli väittää että tää ois jo 102. Mutta en kyllä löydä kuin 99 aikaisempaa, OUTOA!!! Mulla on mysteeri postauksia jossain ;D

No tänään ei siis ole tehny uusia kynsiä joten heitän tähän muutaman kuvan joita oon joskus harjoittelu mielessä väkertänyt...




Oikeen ootan kun pääsen mun uusilla akryyliväreillä tekemään "taidetta" kynsille. Isäntä hemmotteli mua ja osti eilen mulle semmoisen salkun kilkkeineen...



Sitte ihan kokeilu mielessä nappasin mukaan myös nää tämmöiset "siveltimet" joissa noi päät on tommosta kumia. Tuntui tuo kuvan alimmainen ainakin aika hyvältä, mutta totuuden saan tietää vasta kun kokeilen sitä maalien kanssa.

Lukijoita on tullut taas vähän niin kuin huomaamatta lisää. Kiva kun olette liittyneet seuraan ja toivottavasti jaksatte lukea näitä jorinoitani :)

Tänään oon taas ehtinyt vähän hahmotella ideoita paperille saakka ja samoin metsästämään verkkokaupoista kunnon siveltimiä itselleni. Ja onnekseni löysinkin, nyt vaan tarvii odottaa että saan vähän rahaa että pääsen tilaamaan. Sit jos sais noista rajauksista vähän tasokkaampia noiden akryylivärien kanssa. Kyl musta nyt alkaa vahvasti tuntumaan että tää on se "mun juttu" ja näitä maalaus juttui tulee varmaan jatkossakin niin tiuhaan kun vain ehdin niitä tekemään. On ihan himppasen aikaa vievämpää kun esim. leimaamiset. Mutta en kyllä niitäkään unohda :)

Tämmöisiä hajatelmia, tänään uusilla jatketaan huomenna...

4 kommenttia:

  1. Olet niin taiteellinen!
    En ole koskaan ennen nähnyt tuollaisia kumipensseleitä, aika jännän näkösiä! :D
    Kiva kun lukijoita satelee lisää :)

    VastaaPoista
  2. :) meillä taitaa olla vähän niin kuin sukuvika tuo maalailuun innostuminen, mulla se sitten kanavoituu näiden kynsien kautta nykyään. Kokeilin pikaiseen noita kumipensseleitä, olivat ihan ok jos ei tarvii ihan pienen pientä piiperrystä tehä, eli joudun sit kuitenkin tilata niitä pensseleitä, mut ei se mitään tulee noi kumisetki käyttöön.

    VastaaPoista
  3. Waau.. erityisen hieno tuo punainen ruusu -kynsi!

    VastaaPoista
  4. Vau, onpas ihania kynsiä! Mulla on käytössä justiin samanlaiset Lidlistä ostetut kumiset "pensselit". Ite oon tykänny tosi paljon, varsinkin tolla ohuimmalla saa tositosi pikkutarkkaa jälkeä. Alkuun vaati kyllä melkolailla totuttelua, mutta siihen luotan melkeen aina, kun tarvii ihan ohutta jälkeä.

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)