sunnuntai 28. elokuuta 2011

Sponsoreita, onko heitä?

Oon tässä miettinyt josko rohkaistusin ja lähestyisin yhtä käyttämääni verkkokauppaa/yritystä ja pyytäisin päästä heidän sponsoroimaksi. Käytännössä en tiedä toimiiko tämä asia näin ja mitä sopimuksessa on. Kiinnostusta kyllä minun puoleltani löytyy.

Onko kenelläkään lukijoistani ihan käytännön tietoa näistä asioista. Miten homma toimii ja kuka ottaa kehenkin yhteyttä? Ja minkälaisia mainostamis juttuja silloin vaaditaan?

Juuh, tämmöinen ajatus näin illan mittaan vain pälkähti päähän. Olisin erittäin kiitollinen neuvoista.


Tää mun pitää vielä tälle illalle ehdottomasti jakaa. Mulla taitaa olla vähän kiero huumorintaju tai jotain, mut nauran näille doong doong jutuille ihan mahakippurassa ku näitä tulee tuolta Junior kanavalta :D

8 kommenttia:

  1. no minähän olen sannataranailartin yhteistyökumppani ja asia meni niin, että luin sannan nettikauppasivuilta että hän olisi halukas yhteistyöhön. Otin yhteyttä häneen sähköpostilla ja vastaus oli myöntävä :) Ainut edellytys oli että laitan hänen nettikaupan logon blogiini ja sitä klikkaamalla pääsee hänen nettikauppaan :)
    Ja myös tuotteet, jotka on häneltä saatu, pitää mainita blogissa aina kun niitä käytän^^ Yhteistyö on mukavaa ja on ihanaa tukea suomalaista yrittäjänaista! :)
    Minkä nettikaupan yhteistyökumppaniksi tahtoisit?

    VastaaPoista
  2. Nails1820: Miten toi klikattavan logon laittaminen tapahtuu? Oon yrittäny sitä vähän selvittää mut ku en oikeen tajuu... mulle ku noi koodaus jutut on hepreaa :( Jos tossa vielä viittisit mua neuvoa.
    Oikeestaan varteen otettavin vaihtoehto olis Mimax, siltä kun tulee melkein kaikki tilattua. On mun hintatasolleni sopiva ja siellä on hyvin valikoimaa. Oot kyllä varmaan sen huomannutkin että sieltä aikas paljon ostelen :)

    VastaaPoista
  3. MiMaxilta ainakin tätä nykyä satelee bonuksia sen mukaan miten sivuilta mennään verkkokaupan sivuille (näin olen sen käsittänyt). Sen mukaan tulee sitten "lahjakortteja", toisin sanoen koodeja ja tietty summa, jolla voi ostaa verkkokaupasta mitä haluaa. Nuo toki ovat voimassa vain tietyn ajan. Ennen MiMax lähetti tilauksen mukana ainakin mulle jotain pientä extraa. Täytyiskin käyttää tuo "bonus" ja tilata jotain Mimaxilta.. hetkeen en oo pystynytkään.

    Olis kanssa itse kiva kuulla noista sponssausjutuista lisää, joten täytyypä tarkkailla tätä kommenttiboxia. ;) ;)

    VastaaPoista
  4. Siis onko sulla Maryah toi Mimax Sponssaajana? Lähestyikö ne sua vai sinä niitä?

    VastaaPoista
  5. Siis onko sulla Maryah toi Mimax Sponssaajana? Lähestyikö ne sua vai sinä niitä?

    VastaaPoista
  6. Alunperin tilatessani vihjasin että minulla on blogi, itse sitten ehdottivat.. Ihan hyvin voit seuraavan tilauksesi yhteydessä mainita että kirjoittelet blogia ja kynsijuttuja... :)

    VastaaPoista
  7. miten sulla nämä sponsoritjutut toimivat? Täytyykö sinun pistää aina postauksen yhteyteen, mistä minkin tuotteen sait, vai riittääkö kuva blogin sivupalkissa? Saatko heiltä minkäverran kynsijuttuja testaukseen? Olisi mukavaa jos vastaisit, itsekkin mietin sponsorin hankkimista. :)

    VastaaPoista
  8. Mä en oikeen tiedä minkä verran näistä jutuista saisi kailotella, mutta kyllähän minä tulen mainitsemaan jos jommankumman yhteistyö kumppanin tuotteita käytän. Tuosta testaus jutusta en osaa sanoa vielä, sen näkee ajankanssa. Kannattaa vaan ottaa rohkeasti heihin päin yhteyttä, eihän siinä mitään menetä :) ja saat sitten tietää ihka oikeeta faktaa noista sopimuksista.

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)