torstai 4. elokuuta 2011

Tämän illan kynnet

Lyhyesti nyt vain. Sain meinaan murut takaisin kotiin. Miten ihmeessä yhdessä päivässä ikävä voi kasvaa näin isoksi????  Mutta niihin kynsiin. Jotenkin olin suht simppelillä päälä. Sininen värjäs mun kynnen pinnan tosi rumasti ja ei lähtenyt lakanpoistoaineellakaan. Joten siitä syystä ihan jotain peittävää lakkaa pohjalle ja sit vaan vähän viivoja kehiin... Tälläiset tuli. Oon ihan kohtalaisen tyytyväinen ja josko malttaisin sit pitää näitä edes sen pari päivää.




En olekkaan nähtävästi tota nuden väristä lakkaa aikaisemmin kokeillutkaan. Siinä on aika kiva vieno kullan kimmellys jonka huomasin vasta äsken ulkona :)


Niin ja sen verran vielä tosta mun kyselystä joka on tossa oikealla puolella. Tarkoitus ei ole siis kaikkia lakkoja lätkiä kerralla kynsiin vaan tälleen ihan asiallisesti niin kuin olen nytkin lakkoja käyttänyt. Hoksasin just tossa itse että on toi lause muotoiltu ehkä ihan vähän oudosti. Eli tarkoitus on siis käydä kaikki lakat vuorollaan läpi (jotkut varmaan näkyvät koristeluissa useamman kerran...) mut oispahan mulla jotain mitä suunnitella :)

7 kommenttia:

  1. Ihanat! Hiukan syksyinenkin tunnelma näissä, kun nudea pohjalla :) . Noissa nudeissa ja ruskeissa onkin syksyä ajatellen iso tyhjä aukko omassa kynsilaatikossa.

    VastaaPoista
  2. Tosi kauniit kynnet! Aina ei tarvitse olla niin kamalan monimutkaista. :) Itsekin olen ihastunut nudeihin lakkoihin viimeaikoina.

    VastaaPoista
  3. Hei musta ois ainakin tosi mielenkiintoista nähdä kaikki ne yli 100 lakkaa yksillä kynsillä! :D

    VastaaPoista
  4. Ihana nähdä kerrankin jotain tosi simppeliä jossain blogissa! Yksinkertainen on kaunista vai miten se meni :)

    VastaaPoista
  5. Mia: kiitos :)

    Vauhtimamma: joo eihän noi ihan kesäisimmästä päästä ole, mut ei tarttekkaan kohtahan se on jo syksy. Mulla taitaa oll yks toinenkin jonka vois kai luokitella nudeksi ja sitäkään en oo kuin koristelussa käyttäny. Jotenkin oon vierastanu noita ihon värisii, mut ruskeita multa löytyykin sitten useita ja tykkään niistä paljon :)

    Niniane: Tää olikin ihan kiva yllätys kuin toi nude olikin kaunis, varsinkin kun himmeesti kimmeltää.

    Ine: Tippa sitä, tippa toista jne. Vois olla melko näky ;D

    Sandra: Kiitos, kauniisti sanottu :)

    VastaaPoista
  6. Sulle ois palkinto blogissani! =]
    http://mynailworld.blogspot.com/
    - Vilkku

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)