keskiviikko 17. elokuuta 2011

Tuunausta, kokeellista lakkausta ja kilpailu kynnet

Mää oon ollu tänä aamuna jo kovin reipas. Aamupalan jälkeen suuntasin viemään lisää tavaraa kirpparille myyntiin (eilen illalla niitä sitten hiki hatussa hinnoittelin... jäi vähän viime tinkaan) ja sain kuin sainkin kaikki mahtumaan. Enään on ihan vähän hinnoittelemattomia tavaroita kotona ja sit se olis niin kuin siinä :)

Laitoin tänään helmiverhon paikoilleen, sen mitä oon siihen pyytänyt isäntää laittamaan puol vuotta. Jos ei se siihen muuten päädy niin sitten mun käsien kautta. Mä kyllä itseasiassa ihmettelen että miks mää edes pyydän... Kyllähän tämmönen nainen jolla on yks ammatti talonrakentaja, pitäs tommoset pienet jutut handlata helposti. Ehkä oon vaan laiska ja ehkä sitä vaan on niin NAINEN... Niin kun yhden laitoin niin toisen otin pois, nimittäin etuovella on ollut sellainen ötökkäverho. No enää ei ovea pidetä tunti tolkulla auki, niin eiköhän tuo verho jouda jo pois. Muuten se saattais roikkua siinä viel jouluna ;D

Löysin alakerrasta mun vanhan pikkupakin ja toin sen sitten yläkertaan. Kauheessa kunnossa, mut on sillä ikääkin varmaan sen 15 vuotta. Ajattelin ottaa sen käyttöön ihan noille mun akryylimaaleille ja muille mun koriste lakoille. Joten pitäähän pakkia vähän tuunata!!! Tussi käteen ja siitä se alkaa. Pakki on vielä kesken eräinen... laitan sitten kuvia kun se on valmis, mutta näistä saa vähän makua mimmoinen siitä on tulossa.




Juuh, niin kaivoin samaisella reissulla kun ton pakin hain, nuo mun akryylimaalit. Tarkoitus oli niitä kokeilla ja mää oon niii-in tyytyväinen. Ja ihan sama onko noi maalaukseen vai kynsille tarkoitetut pelittää tosi hyvin (ja on muuten määrällisesti aika hirveen paljon halvempii kuin pikku purnukat) ja näillä sainkin sitten aikaan yhdet kilpailu kynnet. Tässä tulee. Mitä tykkäätte???


Ja sitten:

LAKKAUS nro.2

Nousi arpakupista nro.33, aivan ihana vaalea helmiäis lila :) Sitten kun noilla maaleilla olin päässy leikkimään ajattelin kokeilla niitä näihinkin. Huti vai osuma?







Millaiset työskentely tilat teillä on kun te teette kynsiä ja lakkauksia? Ite teen keittiön pöydällä aikamoisen kaaoksen keskellä... Toki jos tekisin geelikynsiä niin tavaraa ois vielä enempi. Mä en vissiinkään oo mikään järjestyksen ihminen ;)

5 kommenttia:

  1. Mäkin tein vielä hetki sit keittiön pöydällä (äiti tykkäs), nyt kun muutti omaan kotiin niin sain oman huoneen kynsienlaittoon! <3

    VastaaPoista
  2. minäkin teen keittiön pöydällä, tosin asun yksin yksiössä, joten kukaan ei valita :D Paitsi kyl minuu alkaa välil vähän häiritsee kun aamulla pitää syödä aamupalaa ja huomaa että ei oo tilaa ruokapöydässä kun siinä on läppäri, lehtiä, kirjoja, kynsilakkoja, ja kaikkea muuta krääsää :D Sen kun alkaa raivaa tilaa sit ...

    VastaaPoista
  3. Mie oon tehny yksiööni ihan oikean lakkausnurkan! :D Se on kämpän paras paikka, koska kynsistudion hommaa ajaa sohva ja sohvapöytä. Vieraat ei ole ikinä tottunu istumaan siinä sohvalla, joten valtasin sen kokonaan itselleni. :D

    VastaaPoista
  4. Mäkin teen keittiön pöydällä tai olkkarissa vanhan arkun päällä. :)
    Ja hei, saat tuolta Cutest Blogista sen tausta näin: Mene osoitteeseen http://www.thecutestblogontheblock.com/, valkkaa "blogger backrounseista" meileisesi, klikkaamalla sitä ulkoasun kuvaa saat näkyviin sen koodin ja kopsaa se. Omassa blogissa mene kohtaan "ulkoasu" ja sieltä "lisää gadget". Sit valitset sieltä "HTML/JavaScript" ja sinne liität koodin. Näin pitäisi tausta tulla näkyviin! :) Kysy lisää ohjeita, jos en osannut tarpeeksi selvästi neuvoa. :D

    VastaaPoista
  5. Kaikille kommentoineille: Mulla oli oma työhuone... mutta ei oo enää, ensin siitä tuli lasten huone ja nyt se on siis mun ja isännän nykyinen makuuhuone, joten ainoa vaihtoehto on tehä tässä tietokone pöydällä tai keittiön pöydällä ja siivota joka ikinen kerta tavarat pois kun noi nappulatkin on niin kiinostuneita noista mun lakoista, että vois olla jokin taideteos seinällä kun silmä vältää. Tosin musta on niin kiva kun pojat tykkää katsella mun kynsiä ja ihmetellä mitä mä niille oon keksinyt :D

    Suur kiitos sinulle Niniane!!!! Kuten huomaat niin ohjeet olivat huvät. Mää oon nyt niin tyytyväinen että hykertelen oikeen täällä koneen ääressä. Ja kaikki oli vain siitä kiinni etten tajunnut missä tuo lisää gadget kohta on. Ei pitäis tehä vissiin mitään väsyneenä kun ei toi kielipääkään (se todella vähäinen) toimi silloin ;)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)