maanantai 8. elokuuta 2011

Uusi blogin otsikkokuva ja muutakin

Tämmönen tästä nyt tuli, en oo ihan hirmu tyytyväinen tohon mun otsikon kuvaan jäi jotenkin kapeaksi, mutku en oo mikään tietokone nero ja tuskinpa sellaiseksi ihan heti muutun niin saa luvan kelvata. Oikeestaan oon jo tosta melko ylpee että sain edes tehtyä.

Vaihdoin muutenkin taustaa ja tyyliä. Mitä mieltä ootte, menikö kumpaan suuntaan? Ihan saa rehellisesti sanoo... en ota nokkiini jos ette tykkää. Taitaa olla syksy tulossa, mulla ainakin tää näkyy jonkin asteisena levottomuutena ja haluna muuttaa asioita. Me ollaankin just tänään juteltu isännän kanssa josko vaihtaisimmme päittäin lasten huoneen ja meidän huoneen paikkoja. Meille siis pieni huone ja pojille isompi jossa mahtuisi kunnolla leikkimään. Meillehän, siisn minulle ja miehelleni riittää että sänky mahtuu ja että saadan telkkari sinne. Vaatteet kun ovat omassa vaatehuoneessaan. Tää vain tarkoittais ihan hirveen suurta hommaa...

Kävin aamusta viemässä osan tavaroista kirppitorille myyntiin. Parin päivän päästä näkee sitten kuin tavara alkaa menemään ja kannattaako sinne lisää alkaa edes viemään. Tosin hirveesti siinä pörräs jo uteliaita katsomassa mitä sinne pöydälle toin. Osa oli ihan "tunnettuja" omaan pöytään ostajia, jotka sitten kalliimmalla myyvät ne eteenpäin, mut mää oon sitä mieltä että kun minä saan sen hinnan mitä oon tavaroihini laittanut niin mulle on aivan sama myykö joku sen eteenpäin. Ei oo multa pois.

Niin ja lakat menee vaihtoon taas. Jotain varmaan laitan tännekkin mut ois tarkoitus tehä taas yhdet kilpailu kynnet ja jos en niitä raaski ottaa pois niin en laita varmaan kuvaa. Noh katotaan nyt mitä tässä vielä keksin. Ilta menee ainakin leffoja vahdatessa, käytiin vuokraamassa taas pari. Mitäs muuten te ootte ylipäätänsäkkin mieltä siitä että arvostelen noita leffoja tänne?

6 kommenttia:

  1. :) Tarkotinkin, että saat kynsilakat+postikulut tolla 10 eurolla :) Eli siis jos postikulut ovat 3€, tarkoittaa se että kynsilakat ovat 7€ :) Ja halvemmaksi se tulee kuin ostaa kokonaan uusi, sitäpaitsi, nämä kynsilakat ovat kuin uusia, niin vähän käytetty sekä hyvässä kunnossa ovat :) Aion keskiviikkona mennä postiin hakemaan kuplamuovia sekä kirjekuoria ja ottaa vähän selvää että mitä ne olisi, mutta kympillä saat nuo lakat :) (postikuluineen)

    VastaaPoista
  2. Ok, mun täytyy miettiä vielä.

    VastaaPoista
  3. Vaikka tuo kuva nyt kapea onkin, se on tosi kiva lisä (voi kun sais aikaiseksi itsekin!). Voisihan sen keskittää tuohon sivun keskelle? Muuten kyllä tykkäsin aiemmasta lookista enemmän, oli selkeämpilukuinen.

    Pitäisi kanssa itse viedä kirppikselle tavaraa, ajattelin huomenna soitella ja kysyä olisko tyhjää pöytää. Kertynyt kaikenlaista..viime vuonna taisi olla kuukauden verran pöytä ja plussalle jäätiin ihan selvästi. Omasta mielestä kanssa ihan sama jos joku myy eteenpäin ostamaani tavaraa, yleensä hinnoittelen tuotteet mielummin alakanttiin että menevät kaupan.. Helposti vaan kirppisten kanssa käy niin että sinne kirppikselle ei ainoastaan jää tavaraa... vaan myös lähtee mukaan, aina tekee jotain löytöjä. :D

    VastaaPoista
  4. Maryah: onko sulla mitään tietoo millä tota kuvaa sais keskemmälle? Mä kyllä yritin, mut ei vaan taas tajuu. Kiva kun laitoit rehellisen mielipiteen :) Millä tavalla tää on sun mielestä epäselvempi? Onko tekstityyli huono? Mä jotenkin tykkään kyllä tästä värimaailmasta, vaikka eihän se kaikkiin kolahda. en vois sitä olettaakkaan... Kaippa tää tästä taas pikkuhiljaa muokkautuu.

    Joo alakattiin määki hinnoittelen, oon tyytyväinen jos jotain pientä saa käteen paikkamaksun jälkeen, ne mä saan investoida hyvällä omalla tunnolla näihin mun kynsi juttuihin :D Mun ostot onki aikalailla rajoittunu poikien tarpeellisen ostoon, vähän tuolta samaiselta kirpparilta on mitään kynsijuttui löytyny, ja itelleni en jaksa edes vaatteita katsella ;)

    VastaaPoista
  5. Nyt on hyvät värit. Edellisestä taustasta ja väristä en tykännyt oikeastaan yhtään, mutta nyt tykkään! :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)