perjantai 2. syyskuuta 2011

Hentoa vaaleanpunaista

Tänään nousikin kupposesta aivan ihanan helmiäinen ja hento vaaleanpunainen lakka. Meinasin jopa jättää koristelematta koska tykkään helmiäislakoista tosi paljon ihan sellaisenaankin, mutta sitten muistin nää mun käyttämäni kynsitarrat. Voisipa melkein sanoa että nää muistuttaa hieman morsiuskynsiä... Itseasiassa mulla oli Gosh:in lakkaa mutta vaniljan vaaleeta kun menin naimisiin... Siitäkin on jo kauan aikaa...
Mutta tässäpä tulee napsimiani kuvia. Saanko esitellä Lakkaus nro.14







Tämmöiset tällä kertaa. Tänään olen myös taas viimeistellyt kesken eräisiä projekteja. Pontso on valmis ja ehdinpä siihen tekaista kaveriksi semmoisen baskeri tyylisen hatunkin. Molempiin ompelin paljetteja ja pieniä helmiä tuomaan vähän bling-bling:iä :D Yhdessä kuvassa mulla oli "mallinukkena" mun esikoinen. Hattu on liian iso hänelle, mutta saatte vähän paremman kuvan siitä hänen päässään kun ilman kuvaa. Mitään ohjeitahan mulla ei näihin ollut vaan olen soveltanut ihan omasta päästäni jälleeen.






Tein tänään myös kilpailu kynnet joita en nyt taas sitten näytä teille kun en tiedä saako niitä esitellä. Mutta linkki kisaan löytyy aikaisemmasta postauksestani. Saapi pitää peukkuja että kerrankin pärjäisin... Mä tykkäsin niistä ainakin :)

Nyt tää poistuu taka vasemmalle (elikkäs keittiöön) laittamaan iltapalaa ja sitten köllöti-köö unten maille...Zzzzzz....zzzzz

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)