torstai 8. syyskuuta 2011

Inha... inha kamera!!!

Jumprahuitti että oli taas haasteellista saada tolla kameralla edes jonkin näköisiä kuvia. Ei vaan suostu ryökäle tarkentamaan oikeeseen kohtaan. Mutta tästä vuodatuksesta voi siis päätellä että kynnet ovat saaneet uuden lakan. Luonnos ihan tosi nätit, mutta plääh... en viitti edes sanoa mitä kameralla kuvattuna. Voi ku mä saisin mun luurin nopsaan takas huollosta. Nyyh, mulla on niin ikävä sitä!
Mutta tässä tulee taas Lakkaus nro.19, harmaata H&M:n valikoimista... jolle leimailin Konadin m83:lla lehti/saniais kuviota päälle. Ekaa kertaa koitin muullakin lakalla kuin oikeella leimauslakalla ja hyvä tuli :) Kärkiin mulle niin rakasta Bling-Blingiä... emmi-nail:in sateenkaaren väreissä kimaltelevaa hilettä. Ja nyt taas niihin kuviin, koittaka kestää ja saaha selvää.









Nyt on muuten tuota kimaltelevaa hilettä jokapuolella, näyttää olevan jopa mun poikien hiuksissakin :D

Vaikkakin mun on tarkoitus taas alkaa laiharille, niin kas kummaa mitä sitä tuli taas väsättyä...

Pari pellillistä puolukka muffinsseja ja...

iso läjä lettuja... tästä siis syöty jo osa :)

Näihin makoisiin tunnelmiin päätän postauksen ja meen keittämään itselleni kahvia ja kohta pääsen maistamaan muffinsseja :)

3 kommenttia:

  1. Ei hitto! Aivan pakko rueta väsäämään jotain muffinssin tapaista, kun niin hyviltä näyttää nuo sinun!

    VastaaPoista
  2. Minä taidan painua tekemään lettuja itsellekin kunnon kasan :D Tuli nälkä tätä lukiessa!

    VastaaPoista
  3. Voi harmi kun ei oiken näy noi kuviot kunnolla :S Nätit värit oot valinnut kyllä!

    Mmm.. muffinseja ja lettuja, nam! :P

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)