torstai 1. syyskuuta 2011

Jo toiset kynnet tälle päivälle

Ensimmäiset meni niin pahasti ruttuun kun puin pojille kauppaan lähtiessä kengät ja ulkotakit päälle. Muuten olisin kyllä varmaan viihtynyt niissä pidempääkin. No sitten kun olin aikani hahmotellut piirustuksia lehtiöön ja olin "uupunut" jo pelkästä ajatuksestakin että maalaisin vielä jotain pientä piperrystä kynsille... päätin sitten vilkaista josko siitä mun uudesta kirjasta löytyis jotain kivaa. Löytyi ja tämmöiset niistä sitten tuli. Mukaillen,(en ota kuvia mallista... ei vaan ny jaksa) en suoraan kopioiden, eikähän se edes näihin tynkiin onnistuisi, mutta näissä on sitä mun rakastamaani bling-blingiä ihan kivasti ja eikä tuo punainenkaan pahalta tunnu kun on hopeaa ja mustaa kaverina. Pelkkiä punaisia kynsiä mulla ei ikinä, siis ihan oikeesti ikinä nää. Muksuna ollu varmaan viimeksi semmoiset punaiset hottis kynnet, mut nyt ei vaan enää miellytä mun silmää yhtään. Punainenhan on kyllä muuten oikeenkin kiva väri, käytän esim. vaatteissani paljon.







Mitäs mieltä ootte?
Mun pitäs varmaan alkaa suunnittelemaan Konad leimauskynsiä. Yóna on laittanut semmoisen lakkauskilpailun pystyyn ja hieno on Cesarsin sponssaama palkintokin :)
Tässä linkki sinne kilpailuun. Käykäähän katsomassa, mä ainakin meinaan osallistua.

1 kommentti:

  1. Tosi hienot ovat =) Mä en kans peruspunaista osaa pitää, tuollain muiden kanssa vois kans kokeilla =)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)