tiistai 27. syyskuuta 2011

Koira veljekset etsivät kotia

Tämähän ei nyt sitten millään tavalla liity kynsiin, mutta muuten kyllä elämääni. Äidilläni on Kennel nimeltään Hirsituvan kennel ja nyt hänellä onkin kaksi suloista uros pentua jotka etsivät aktiivista kotia. Linkin alta löytyvät yhteystiedot josta saa enemmän tietoa.
Rotu on siis Pieni karkeakarvainen Portugalin Podengo ja tässä tulevat poitsuista kuvat

Hurmuri

Rokkari
Suloisia, eikö vain?
Lisää kuvia löytyy TÄÄLTÄ
Siis mikäli olet vakavissasi kiinnostunut niin ota yhteyttä Hirsituvan kenneliin :)

4 kommenttia:

  1. Älä muuta virka, mun Nestorihan oli samaa rotua. Jos jaksat rullata ihan sivun alas, niin sieltä löytyy kuvakin Nestorista. Ison iso ikävä mun mussukkaa...

    VastaaPoista
  2. Voi hellanlettat tentään mitä pikkusia söpöläisiä! Koirakuume olis valtava, kovasti oon pähkäillyt seuraavan koiran rotua, mutta aikaa tässä menee ennenkun pystyy dogin taas ottamaan. Voi kun olis vielä vanhat murut! *sniff*

    VastaaPoista
  3. Mä oon niin koira ihminen kai loppujen lopuksi kans, ei siinä siis kyl tykkään kissoistakin paljon. Koiraa ei meillekkään voi nyt ottaa, on ihan tarpeeksi noissa muksuissa, mut me ollaan kyl isännän kans sovitte että koira hommataan heti jos päästään muuttamaan omakotitaloon tai sit ku pojat on muutaman vuoden vanhempii. Siihen saakka mun Mauri ja Väinö saa kaiken lemmikki huomion ja rapsuttelut :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)