tiistai 20. syyskuuta 2011

Kukilla jatketaan...

Nyt näyttäis noiden geelikynsien ansioista tää mun lakkaus vimma vähän rauhoittuneen. On ihan totisen tosi että lakkaukset näyttää paljon paremmilta pitkissä kynsissä, josta syystä minäkin viihdyn pidempään aina yksissä lakkauksissa. Tai no, aikankin pari päivää...

Jatkamme kukka linjalla, jotenkin tääkin on nyt ihan harjoittelu pohjalta... Mutta tänään pohjalla oleva vähän lilahtava vaaleanpunainen suorastaan vaati kukkia. Ensin meinasin tehdä leimailut, mutta en löytänyt nykyisistä laatoista tarpeeksi isoa kukkaa... Joten tässä sitä sitten ollaan, akryyliväreillä tekaistut kukat kynsissä jälleen :) Vähän hilettä kukkien päälle ja kynsien kärkiin kullan hohdetta. Tässä siis Lakkaus nro.26













Pitäis muutenkin itseasiassa täydentää tota mun leimauslaatta valikoimaa. Oon katsellu ebayn puolelta vaihtoehtoja ja niitä onkin kivasti löytynyt. Jospa saisinkin ne tilattua ystäväni ihanalla avustuksella... Niin ja huutonetin puolelta mulle on kotiutumassa mun eka Depend lakka (tumman sininen). Hinta ei ollu postareineen kuin 1,35€, joten jos en tykkää niin ei paljoo harmita. Toivon vain että lakka tulee ehjänä perille.

Ai niin jas sit ei millään tähän aiheisiin kuuluva juttu, mutta mä aloitin karkkilakon tänään. Mulla on niin sanotusti mopo lähtenyt karkin syönnin suhteen käsistä joten nyt on pakko taas tehä STOP! Jospa vaikka tällä kertaa olis jouluun asti...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)