lauantai 10. syyskuuta 2011

Kylläpäs vain kannatti

olla taas aktiivinen ja seurailla tuota huuto nettiä. Nyt on sitten tulossa preppausainetta ja primeriä aikas paljon edullisemmin :) Huusin myös lisää kirkkaita ja naturellin värisiä tippejä. (nyt sitten vaan odotan että ne postista tulisivat...)
Ja mitä tää sitten tarkoittaa? Taidanpa nakata kasvatuksen taas nurkkaan ja tehä pitkästä aikaa itselleni geelikynnet. On ollutkin nii-in ikävä niitä ja jospa nämä uudet aineet auttaisivat siihen että eivät ilmaantuisi niin nopeesti.
Tää päivä pysytään eilisissä lakkauksissa. Tai ehkä ei, katotaan miten ehdin. Jotenkin toi lakkaus intokin hiipui sen myötä että ei saa kunnon kuvia niistä. Sehän ihan sama mitä yritän vakuutella kynsistäni kun se ei näytä samalta kuvissa...

Niin lisäilin sitten tuonne vakkari kysely paikkaan uuden kyselyn. Jotkut sen ovatkin jo huomanneet :)

No niin. Jos vaikka ottaisin itseäni niskasta kiinni ja menisin muuttamaan yhden meidän lipaston mun kynsitarvikkeille... Sais tän pöydänkin pysymään vähän siistimpänä ja jos vaikka siinä samalla yrittäis miettiä uuteen kynsien lakkauskilpailuun ideoita.

Palaillaan huomenna jälleen :)

4 kommenttia:

  1. minä huusin tänään ensimmäistä kertaa huutonetistä kiekon täynnä koristekukkia :) saa nähdä tuleeko paketti koskaan perille, en nimittäin tiedä menikö oikein se hinta.. :D

    VastaaPoista
  2. Onneks noi myyjät kyllä laittaa yleensä viestiä jos joku ei oo menny putkeen noissa huuto netin jutuissa. Joten kyllä se varmaan sullakin on onnistunut :)

    VastaaPoista
  3. Nuo jt-cosmeticsin geelit mitä näemmä myös mimax myy samanlaisista purkeista päätellen (rose nail) on tosi hyviä ollut.. Mä olen allergisoitunut niille, mutta muuten laadukkaan tuntuset geelit, ei mitään ongelmia muuten.. Kestäneet aina superhyvin eikä ilmaantuneet, ei mitään! Olen kai myymässä niitä jossain vaiheessa (halvalla lähtee) kun en varmaankaan tee niillä mitään (ellen sitten hanskat kädessä tee muille)..

    VastaaPoista
  4. Maryah, hihkuileppa mulle päin sit jos päätät luopua noista. Oisin mahdollisesti kiinnostunu ne ostamaan sulta. Sikäli mikäli mulla vain rahatilanne antaa sen periksi ja päästään sopuun hinnasta :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)