sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Lisää pinkkiä

ja tää on ihan semmoinen Barbie pinkki mun mielestä. Nyt ei tuu ku yks kuva kynsistä ja siitä hyvästä saatte syyttä mun onnetonta kameraa taas. Tostakaan kuvasta ei näy noi leimaukset juur yhtään, muista kuvista ei edes ton vertaa, Däääm! No pitäkää peukkui että luuri ois huomenna hakukunnossa (vaikka tuskin on...)
Niin siis leimasin hopealla päälle konadin laatalla m80 jälleen, siinä vain on niin kivoja kuvioita. Tällä kertaa keskimmäinen käytössä, kynsillähän se on niin epäselvä... Sitten lisäilin keskariin pinkkei helmen puolikkaita ja peukkuihin tuli noi metalliset kultaiset perhoset (ne sai lähdöt alta puolessa tunnissa kun jäivät joka paikkaan kiinni) niin ihanalta kun näyttävät niin ovat sitten kyllä hankalatkin. Jos vaikka näistä kirjallisesti selostettuina edes vähän pystyisitte kuvittelemaan kynnet. Samallahan tää on taas Lakkaus nro.21 :)




Oon tänään istunut tosi paljon koneen ääressä, meidän paikalliseen kirppari sivulle ilmoitellut ja valokuvaillut paljon myytävää mitä jäi kirppikseltä vielä käsiin. Käsistä puheen ollen, mulla on se mun harjoituskäsikin myytävänä, pyynti ois 10€+ postarit... jos kiinnostaa nii pistä kommentti puolelle viestiä.


Onneks kauppa on käyny ihan mukavasti, saa noita nurkkia vähän siistimmäksi.

Juu ja sainhan mä sitten tyhjennettyä sen olkkarin yhden lipaston mun kynsitarvikkeille. Lakat jä pakkiin yhä, ja osa hyllyyn mut suurin osa muista kamoista siirtyi lipastoon. Niin ja tulevat lakat on pakko laittaa sinne kans, pakkiin ei mahdu enään yhtää lisää... onhan siellä noin.150kpl jo nyt :D

Niin pitäis varmaan saada aikaiseksi se fimojen myyntikin... mistä sais vaan aikaa tarpeeksi?

Vanhempi muksuki sai tänään ekat ampiaisen pistonsa ja on ollu sen jälkeen aikas kiukkuinen ja itkuinen. Samainen ampiainen tuikkas poskeen ja kämmeneen :( Onneks ei saanu allergista reaktiota, mä kun oon niiden pörriäisten tuikkauksille allerginen. Pitänee mennä keksimään jotain kivaa tekemistä muksuille, jos vaikka unohtuis nuoi pistotkin.

5 kommenttia:

  1. Tuo on niin barbie pinkki kun voi vaan olla! ihana :3

    VastaaPoista
  2. heiii mä voisin sulta ostaa poies tuon käden! :) jenina.haikonen@gmail.com tuossa on maili jos otat sinne yhteyttä :) ihanat pinkit<3

    VastaaPoista
  3. Vauhtimamma ja Sandra: kiitokset. Aika suloinen väri munkin mielestä.
    Karkkimaatti: pistin sulle sähköpostia :)

    VastaaPoista
  4. Noi helemnpuolikkaat on kyllä kivoja koristeita, mun onkin pitänyt ebayn kautta tilailla niitä enempi. Ja muutakin.. ei pitäis ebaysta katella mitään, kun sieltä löytyy ihan liikaakin kaikkea ihanaa huippuhalvalla! :D

    Voi tuo on ihana tunne aina kun saa vähän kamoja järjestykseen ja turhia pois... Jotenkin vapauttava fiilis! :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)