perjantai 9. syyskuuta 2011

Ns. graffiti maalaukset

tai ainakin kovasti ne mun mielestä muistuttaa jotain semmoista. On muutenkin edetty Lakkaus nro.20  ja tolkuttomasti niitä on vielä edessä. Kuitenkin vaaleensinisen lakan sain taas sieltä kupposestani, kuin voi sattuukkin noin peräjälkeen saman kaltaisia värejä... Anyway. tämmöiset siis väsäsin tällä kertaa. Alkuun ajattelin kun aloin leimaamaan että ketuilleen meni, mut sit vaan sinnikkäästi jatkoin. Ehkä se kannatti, ehkä ei. Mitäs te sanotte?






laatta on konad m80 ja lakkoi on taas hirmu määrä. Mukana on myös mun valkaiseva lakka
jota käytän välillä aluslakkana. Niin ja sit uus Mavalan pikakuivattaja (toimii!)
Ai niin, tossa cittarissa piipahtaessa tuli hommattua toi Mavalan pinkki ranskis manikyyri paketti ja sit toi erikseen vielä Mavalan pikakuivattaja... Ja noitahan nainen ehdottomasti tarvitsee!!!


4 kommenttia:

  1. Mulla on tota pikakuivattajaa ja kuivattaa ekan kuukauden ajan hyvin, mutta sitten paksuuntuu niin, että ei kuiva YHTÄÄN. :/ Mulla ainakin, toivotaan että mulla oli vain huono yksilö...

    VastaaPoista
  2. No voi ei! Ekan kerran jälkeen vaikutti ainakin tosi hyvältä ja siks tosiaan toivon ettei noin käy kuin kerroit. Tosin eihän toi onneksi ihan hirmu maltaita maksanut. Mutta rahaa kuiteskin. Kiva kuitenkin kun varoittelit niin ainakin yritän olla nopsa lakkaamisen kanssa enkä turhia pidä korkkia auki.

    VastaaPoista
  3. Tosi hauskan näköiset kynnet! Persoonalliset! itsekin joskus ostin tuon Mavalan pinkin manikyyrisetin. Ainoat Mavalan lakat, jotka mulla on. Oli niin söpö setti, että pakko oli kokeilla. :)

    VastaaPoista
  4. Hienot on! Kivoja ideoita sulla kyllä noihin koristeluihin! :)

    Mulla kanssa tuota Mavalan pikakuivattajaa nyt, muutaman kerran käyttänyt ja hyvä on ollut! Toki mulla kuluu tuo varmaan ihan hirveän nopeasti tuossa, että tuskin ehtii mennä huonoksi. :D

    Mutta Mavalan kirkkaassa (päällyslakka) oon huomannu sen että jos pidemmäksi aikaa jää (jämät mulla yleensä jääkin), menee paksummaksi eikä enää viitsi käyttää muuhun kuin koristeiden kiinnittämiseen (ei voi enää käyttää päällyslakkana). Samaa kyllä on huomattavissa muissakin merkeissä. Toki yleensä noi purkit kuluu mulla ihan superhyvin että ei ehdi jäädä purkkeihin asumaan. :D Pitäisi kai muutenkin opetella aina pitämään lakauksien yhteydessä vähemmän auki :)

    Mutta hyvää tavaraa tuo Mavala kyllä mielestäni yleensäkin on!

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)