maanantai 26. syyskuuta 2011

Paljon odotettuja paketteja saapui tänään

Piristää sekin kummasti nuhaista päivääni. Maryahilta Nailicious blogista olen tehnyt vähän geeli kauppoja ja saimpa vielä ihania kaupan päällisiäkin (luonnossa vielä ihanemmat nuo kultaiset tipit ja eräittäinkin tarpeellinen tippiliima), nyt sitten odottelen että pääsen kokeilemaan  :)


Pakettiihan kuului siis Nail prep, top cover, pinkki geeli ja primer geeli :) Jospa näillä saadaan sitten aikaiseksi pysyväisemmät kynnet...

Toinen paketti joka tuli tänään oli oikeestaan tuolta naamakirjan kautta voitettu, mutta toisaalta saman henkilön blogia luen täällä puolella myös joten linkitän sen: Manicure Madnes. Kiitos paketti tuli ehjänä perille :)




Huulikiilto tuoksuu aivan älyttöämän hyvälle ja on minulle ihan sopivan värinen ja muutenkin ihan kiva palkinto.

Huoh, mä yritin leikellä fimojakin pitkästä aikaa, muttei siitä mitään tullu... nokka valuu ihan solkenaan... No jospa tämä tästä sairastamalla paranis.

Ai niin, mä huomasin aamulla taas voittaneeni yhden arvonnan. Mikähän voittoputki mulla on päällä, tähänhän vois melkeimpä tottua :D

4 kommenttia:

  1. Mukava ois kuulla vertailuja eri geeleistä :) . Onnea arvontapalkinnoista!

    VastaaPoista
  2. Joo mikäs siinä, mut mun pitää viel kokeilla noi uusimmat geelit ennen ku teen sen postauksen :)

    VastaaPoista
  3. Kiva jos pieni paketti ilahdutti edes vähän :P Itsekkin pidän älyttömästi tuon huulikiillon tuoksusta!

    VastaaPoista
  4. Tokihan ne ilahdutti, huulikkilto on jo kovassa käytössä :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)