torstai 22. syyskuuta 2011

Ruskan lehdet

No niin, menipä tänään myöhään tää blogin päivittäminen. Mutta tässäpä tämä nyt kuitenkin tulee. Uudet kynnet on tälle päivälle tehty ja niin kuin vähän lupailinkin niin syksyisissä kynsissä mennään.
Pidemmittä puheitta tässä nämä: Lakkaus nro.28







Tässä pohjalla oleva lakka ihan yssikkeen...
Postinkantaja toi tänään yhden mun arvontapalkinnon kotio. Oli ihan niin ihana kun kuvassakin silloin kun osallistuin arvontaan KultaKehys blogilla :) Kiitos vielä kerran.



Sitten ihanaakin ihanampi ylläri oli mitä sain esikoiseni kummitädiltä ulkomaan tuliaisiksi. Kattokaa!!!

AIVAN IHANA!!!! 
Tämähän siirtyy heti käyttöön kun vaan saan aikaiseksi siirrettyä lompakkoni sisällön siihen. Just mun tyylinen :D

Sit laitan tähän yhden mun puhdetyön... Kastikejauhe purkki sai uuden lookin.







Ja aivan lopuksi mun on vielä aivan pakko laittaa tähän kuva mun uusista kynsien hahmottelu/suunnittelu kirjoistani. Eiks ookkin hauskat?


7 kommenttia:

  1. Ah, VUITTON! *kuolaa* Täällä yksi Vuittoneille sydämensä menettänyt. Voisin ottaa tuollaisen kokoelmiini. :DD NAM! Mulla on muuten sellainen 3D-koristemuotti millä saa tehtyä noita Vuittonin monogramkuvioita. :P

    Ja ihanat kynnet taas kerran!

    Pitäisi varmaan itsekin luoda joku "kirja" kynsi-ideoille ym, oisi hyvä napata sieltä sitten.. Mulla on tapana kerätä koneelle kuvia jos tulee joku erikoinen idea tms vastaan. :)

    VastaaPoista
  2. Hienot kynnet! Ja ihanan tuliaisen olet saanut :) Veikeät nuo kynsi-ideakirjat, pitäisi varmaan itsekin hommata jonkunlaiset kun tuntuu, että useimmiten alkaa tekemään kynsiä ilman mitään suunnitelmia..

    VastaaPoista
  3. Kiva että tykkäätte kynsistä, niistä tuli yllättäen enemmän kirjavat kuin oli tarkoitus, mut ei noi niin pahoilta enää tunnu kun on silmä tottunu :)
    Ja toi mun uus lompakko... Mä en voi muuta kuin hehkuttaa (se on jo käytössä) Love It!!!!

    VastaaPoista
  4. On kyllä hirmu hienot kynnet! Wau! :)

    VastaaPoista
  5. Samalla linjalla ollaan syksyn sävyissä :D Nätit on! :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)