tiistai 13. syyskuuta 2011

Tää pääsee muotiviikoille!

Siis minä joka en koskaan voita mitään missään, voitin!!!!


Voice ja Isadorahan järjestivät tässä taannoin sellaisen graffiti kisan jossa haettiin kesän makeimpia kynsiä... No heidän kesken oli voittoina tuotepalkintoja ja neljälle aveceineen liput muotiviikolle. Mä satuin olemaan yksi niistä onnellisista joka sai tuonne liput. Avec on jo hommattu ja isäntä saa jäädä kotiin muksuin kanssa. Niin ihanaa ja erilaista! Nyt mulla on vain suunnaton ongelma. Mitä ihmettä mä laitan sinne päälle? Onneks tässä on vielä aikaa niin ehtii miettimään.

Kattokaa mitä mä sain aikaiseksi... Mun peukun kynsi lohkes :( Se on ollu jo silleen hilkulla pariinkin otteeseen kun on saanu noiden muksuin kanssa touhutessa jos jonkin sortin töykkösyjä ja tänään sitten laitoin aamulla paitaa päälle niin eiköhän se päättäny jäädä johonkin lankaan kiinni ja revetä kunnolla. Saapa nähä saanko edes teepussi korjauksella siitä enää siedettävää...


No jos ei saa, niin sitten se on sen kynnen menoa. No jokatapauksessa joudun niitä tippien takia muotoilemaan... Onko muuten kellään kokemuksia noista kynsimuoteista jotka ei oo kertakäyttöiset? Onko ollu mimmoiset käyttää?

Tänään mennään sit se telkku hakemaan :) Toivottavasti löydän perille. Kirjastossa vierailukin on tälle päivälle tehty samoin kun kävin lainaamassa kolme leffaa pariksi päiväksi. Pojille uusin pokemón elokuva, Rio ja itselle Rajaton. Täällä on taas koko päivän sadellu vettä, mut hei tätä tää syksy on ;-/

12 kommenttia:

  1. Voi apua ihanaa, onneks olkoon! Nauti nyt sitten muodista oikein olan takaa! :)

    VastaaPoista
  2. Joo yritän kyllä, jos vaikka oppisin siellä jotain... mä kun en oo ihan sieltä muodikkaimmasta päästä naisia... ;)

    VastaaPoista
  3. Wau! Hurjasti onnea! Millä kynsillä muuten osallistuit? :)

    VastaaPoista
  4. Oi, onnea sylin täydeltä. Nyt on tää mamma täällä ihan vihreänä kateudesta, kun oot niin upean palkinnon saanut :D . Jos muuten pukeutumisongelman kanssa pähkäilet, niin suosittelen oikeen lämpimästi Luksusmuotia Kaikille -ohjelmaa, joka tulee sunnuntain myöhäisiltapäivässä Liviltä. Ei tarvi kuin pari jaksoa kattoa, niin saa ihan hurjasti vinkkejä omaan vaatekaappiin. Kyseessä ei oo semmonen täysin pintaliitomuotiohjelma, vaan sieltä löytyy sekä pintaliitoa että sitten kestävämpää ja ajattomampaa tavisten stailausta. Oon kyllä kyseistä ohjelmaa tuhat kertaa oman blogin puolella hehkuttanut, mutta jollet ole jostain syystä aijemmin sattunut kyseisiä hehkutuksia bongaamaan, niin ajattelin vielä sille varalle tähän pistää noihin pukeutumisongelmiin vinkiksi :) .

    Noista muoteista vielä. Akryyleillä ne on kivat, mutta geeleillä en oo onnistunut tuleen niiden kans toimeen. Plus että niistä tulee kyllä hillittömän paksu tulos. Ite tykkään eniten ohuista geelauksista omalla kynnellä. Mutta kyseinen paketti ei kyllä hirmuisesti ebayssä maksa, joten kokeilu ei kalliiksi tule.

    VastaaPoista
  5. Onnea hurjasti! Muakin kiinnostaisi nähä nuo voittokynnet c:

    VastaaPoista
  6. Uskoakseni kirjoitin tuossa postauksessa että "heidän kesken oli palkinnoksi...". En siis voittanut kynsilläni (tai niin ainakin uskon...) siis noi palkinnot on uskoakseni arvottu osallistujien kesken.

    Laitanpa tähän osoitteen tuonne sivulle jossa voittajat on julistettu... http://www.voice.fi/index.php?option=com_sbscompetition&tmpl=competition&cid=486
    Mun kynsiä ei kuvissa ainakaan näy... Mutta kynnet joilla osallistuin ovat blogin bannerin kuvassa alarivissä olevat graffiti kynnet.

    Ei ole ollut missään vaiheessa tarjoitus hämätä ketään, olen vain onnellinen että muakin joskus onnistaa...

    Kiitos Vauhtimammalle vinkeistä :)

    VastaaPoista
  7. Hei onnea kovasti lipuista! Pidähän hauskaa siellä ja ota paljon kuvia tänne blogiin meitä lukijoita varten!

    VastaaPoista
  8. Sandra: kuvia otan varmasti ja todennäköisesti niin paljon että kyllästytte. Tää on mulle niin harvinaista herkkua kun pääsen kotoota jonnekkin tuulettumaan. Koko ajan vaan pelkään että jotain semmoista tapahtuu etten pääsekkään sinne... ei ois eka ja tuskin vikakaan kerta kun näin käy...

    VastaaPoista
  9. Voi apua näin just saman nimen kuin itselläni on tuolla tuotepalkinnon voittajissa! :D Onko suhun otettu yhteyttä tuosta, vai tuleekohan ne vain postista yllärinä perille? (vastaisitko mun blogiin kun en aina muista tarkistaa oletko vastannut tänne:D)

    VastaaPoista
  10. Ainiin munkin piti noista muoteista kommentoida... Mulla on, ja olen tykännyt. Tuntuu silti että paremmin kapeisiin siroihin sormiin istuu kertakäyttöiset (joiden käyttöä inhoan) ja taas tällaisiin omankaltaisiin nakkeihin ne uudelleen käytettävät. Taisi maksaa jt-cosmeticsilta 5€ kpl...jotain tuollaista luokkaa. Muotteja käytettäessä pitää vaan vähän olla omassa kynnessä kärkeä, että ihan nysiin ei pysty laittamaan, jo yksinkertaisesti siksi että muotti ei asetu reunoilta kunnolla. Mutta tykännyt olen sen kerran kun oon käyttänyt!!

    VastaaPoista
  11. Tai siis en nyt inhoa noita kertakäyttösiä, mutta en oo rakastunutkaan. :D

    Tää sai muuten vihdoin kirppispöydän, aamusta pitäis kiikuttaa tavaroita.. Peukut pystyyn että menee kaupaksi! :D Jossei mene niin mä alan sulle kaupittelemaan poikien vaatteita ja kesäpelejä :DD

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)