torstai 29. syyskuuta 2011

Toinen postaus heti perään

Koska mulla on ollut myös tänään pakettien täyteinen päivä tänään. Kolmesta eri liikkeestä tuli mulle mun tilauksia ja kolmena postauksena ne esittelen, jokainen ansaitsee oman postauksensa.

Aloitetaan Ihanat kynnet tilauksesta. Kuvahan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...


989 SKYSCRAPER, 635 VERTICAL RUSH ja 990 CG IN THE CITY


Mun ihka ekat China Glazet ja mä oon niin rakastunu!!!!! Aivan ihanat värit.
Seuraavassa kuvassa sitten Halloween aiheisia tarroja joista voi noita kisuja käyttää kyllä myöhemminkin, Hello Kitty tarroja aivan älyttömän lutusia! 6kpl 3D tikkareita jokainen eri väriä :) Ja sitten noita isoja kirkkaita strasseja. Mä niin ootan että pääsen näistä taiteilemaan jotain kivaa.
Alimmassa kuvassa on kaupanpäällisiä ja testattavia, näistä en ole siis maksanut mitään. Ensin hyrrällinen fimoja rusetteja ja terälehtiä. Pusseissa on punaisia ja kultaisia 3D rusetteja, purkeissa kultaisia ja punaisia helmen puolikkaita ja sitten oli vielä arkillinen 3D kynsitarroja pitsisellä ja sydänaiheella. Tarrojen mukana tuli myös pieniä vaalean punaisia strassaja :)

Näinpä mun piti päästä jo kokeilemaan uutta VERTICAL RUSH lakkaa kynsille. Aivan taivaallinen punainen, vaikka minulla todella harvoin näkee koko punaisia kynsiä niin tää on hyvä. Värissä on niin montaa eri sävyä etten meinaa millään mieltää että tää on oikeesti punainen! Sitten korsteeksi kauniille lakalle mahdollisimman simppelit mutta just niin sopivat. Laitoin noita kultaisia 3D rusetteja "helminauhaan" jonka tein kultaisella two way lakalla. Hei ja tällä kertaa vaikka käytinkin kultaa koristelussa niin ei tullut todellakaan itämaiset kynnet :) Katsokaa itse mitä mieltä olette. Huomenna sitten Mimaxin paketin purku :)




4 kommenttia:

  1. Ihania lakkoja ja ihanat kynnet! Mulle tulee noista kynsistä mieleen joululahjapaketit :) .

    VastaaPoista
  2. Kieltämättä värit on kyllä jouluiset :), mutta noissa kuvissa ei tosiaan näy kaikki ihanat sävyt tosta lakasta...

    VastaaPoista
  3. minäkin tilasin ihanatkynnet kaupasta noita china glazeja, ja muun muassa yksi niistä oli tuo skyscraper joka pääsi heti kynsiin ja VOIETTÄ olen niiin rakastunut!!

    VastaaPoista
  4. ^Mulla on kyllä aika paljon noita hilelakkoja, mutta täytyy kyllä myöntää että nämä ovat aikalailla omaa luokkaansa. Toki O.P.I.:ahan tai muitakaan näitä kalliita merkkejä en oo hilelakkoina kokeillu joten oon varmaan aika huono sanomaan muista kuin näistä mitkä mulla on ;)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)