maanantai 19. syyskuuta 2011

Työpiste postaus

Tänään ei tuu edes kiekoilla olevia kynsiä, saati muitakaan. En oo ehtinyt tekemään. Mut ei kai yks päivä välissä mitään haittaa?!?
Tänään on ollu paljon muutakin tekemistä, siivota, kirjoitella paljon sähköpostia (mutta kyllä kannatti, sanon mä. Siitä todennäköisesti sitten loppu viikosta enempi), katsoa elokuva, tehdä herkku ruokaa ja nauttia lasten kanssa olemisesta :) On ollut suorastaan mukava päivä.

Mutta aikaisemmin jo kerroikin että laitoin olohuoneen uuteen uskoon. Lähinnä tää innostus siihen johtui siitä että meidän olohuoneen ikkuna vetää jonkin verran ja yöt alkaa olemaan jo kohtuu viileitä. Josta johtuen marsujen häkki piti saada toiselle seinälle siksi aikaa kunnes saadaan uusi häkki käyttöön ja uudelle paikalle. Jotenka tämmöiseen eriskummalliseen järjestykseen taipui olohuoneen järjestys, mulle oma työ piste josta voin helpolla seurata poikien touhua :) Tässä mää pystyn nykyään tekemään geelauksetkin ja melkein kaikki tavarat on silleen helposti saatavilla.


Tässä mun työpisteeni, vasemmalla läjä pakkeja joissa lakat, akryylit ja geelit tippeineen


Toinen noista seinähyllyköistä on mun kynsitarvikkeiden käytössä, ne on niitä
varten joita tarvitsen paljon ja melkein päivittäin.
mun lipasto tarvikkeille...






taiteilin mun nuorimmaiselle vaatteet :D



Noi loput kuvat onkin vain olohuoneesta eri suunnista otettuja, eikä periaatteessa muuten liity asiaan muulla tavalla kuin olemalla samaa huonetta.
Mutta kukaan tuskin voi kiistää että tää homma vie melkoisen osuuden jo olohuoneesta :D, mutta nytpä on keittiön pöytä saanut rauhan ja on vain ruokailu käytössä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)