maanantai 5. syyskuuta 2011

Vihreää...

Voi että mulla on pieni ärsyttävä ongelma. Tän myötä että olen siirtynyt Google Cromea käyttämään on jossain tuolla asetuksissa jotain vialla. Aina kun kirjoitan jotain niin alle tulee toi punainen sahaviiva niin kuin kirjoittaisin jatkuvasti väärin. Siis onneksi tää ei näy julkaisuissa, mutta kirjoitus vaiheessa on ihan sika ärsyttäävää. Elikkäs jos joku viisas tietäis mistä ton asetuksen sais muutettua, niin ilolla vastaanotan neuvon.

Mutta nyt niihin kynsiin. Lakkaus nro.16 on vihreä kirjaimellisesti. Kupposesta nousi "kermitin" vihreä mukamas neon lakka. Ekaks meinaisin malaalla päälle sammakoita tai vaikka leimailla niitä, mut sitten joteskin vain tökkäs. Tein tämmöisen iisimmän vaihtoehdon ja täytyy kyllä myöntää että positiiviisesti itsekkin yllätyin. 
Kuvia on taas paljon ja osa otettu nyt sitten ilman salamaa ikkunan edessä.














Muutin  lukijoiden pyynnöstä tuon fontin. Onko nyt parempi ja selkeämpi luettava? 

4 kommenttia:

  1. Oih, ihanat :) Katselin tuota vaaleanvihreää kirpparilla muistaakseni ja mietin että pitäiskö ostaa, jätin ostamatta ja nyt kun nään sen kynsillä nii kaduttaa :/

    VastaaPoista
  2. Hienot kynnet, tykkään.
    Mulla on tuo sama neonlakka, mä kyllä hamstraan kaikki vihreät lakat, kun halvalla vaan saa :)

    VastaaPoista
  3. Sandra: kirpparilta mäkin ton oon ostanut ja en oo päivääkään sitä katunu. On tosi hyvin peittävää ja suorastaan rakastan tuota väriä :)

    Marru: Taidat kans tykätä vihreestä, mulla on oranssi toinen väri jota himoitsen eri sävyissä ja niitähän kyllä kans löytyy...

    VastaaPoista
  4. Tuli leppäkertut mieleen.. :) Nätit on!

    Itsellä kanssa tuo flormar:n vihreä lakka löytyy.

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)