sunnuntai 18. syyskuuta 2011

yhdet kilpailukynnet ja muuta liiba-laabaa

Sanna Taran kilpailussa ollaan jo äänestys vaiheessa. Itse en sijoittunut 25 parhaan joukkoon, mutta käykää kuitenkin äänestämässä, siellä on tosi mageita kynsiä :)
Itse osallistuin tällä kuvalla...


Kuviosta mulle tuli heti mieleen sammakko, josta syystä kyseinen otus minulla kädessä siis. Kerrankin lasten leluista on mullekkin jotain iloa, menee usein kuvauksissa taustana tai jotain.

Sitten nää oon ihastunut niin että jalakoja heikottaa, meinaan tähän kasvojen kuorinta aineeseen:



Ihan on Prismasta ostettu ja ei ollut päätähuimaavan hintainenkaan. Ihana suklainen tuoksu, mansikkaa en valitettavasti minä ainakaan erottanut tuoksusta. Mutta jospa se onkin sitten noissa vaikuttavissa aineissa. Ei vaan tiedä... Mutta tää toimii! Mun iho on paremmassa kunnossa kun aikoihin. Oonkin ottanut tavaksi käyttää tätä kerran viikossa aina saunan jälkeen. Muutenkin saunomisesta on tullut semmoinen hoito hetki mulle, kantapäät saavat silloin käsittelynsä, hiuksille ja hiuspohjalle rauhoittava öljyhoito. Näitä sauna tuokioita oikein odottaa ja silloin lapsukaisetkin saavat pulikoida vannassa oikeen sielunsa kyllyydestä :D

Täytyy mun postata vielä tää mun suloinen possukka. Ihan mun oma!



Jos joitan ihan höpö-höpö juttua olen hommannut niin se rajoittuukin aika hyvin tähän, mutta tokihan tää on kätevä ja älyttömän söpö :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)