lauantai 15. lokakuuta 2011

Graffiti lakkaus pitkästäaikaa

Päätin päästää teidät leimailujen putkesta, vaikka hirveesti mua himottikin niitä taas tehdä... mutta sitten muistin etten oo noita mun graffiti lakkoja kesän jälkeen vissiin kertaakaan käyttäny... ei ku olihan mulla varpaissa tässä välissä niitä kerran. Kumminkin lakkailin pohjan tommoisen ruskaisen lehden näköiseski ja sitten mustaa graffiti lakkaa päälle. Enemmän lehden näköiset noista ois varmaan tullu jos mulla ois ollu ruskeaa graffitilakkaa... jota ei siis ole. Mutta nää saa kelvata. Päälle laitoin vielä vähän glitteri lakkaa kun mut tarvii/on pakko saada jotain kimallusta. On muuten pistänyt itseänikin mietityttämään toi viehtymys kaikkeen kimaltelevaan, koska siis mulla ei ole juurikaan koruja, ei mittään timageja ainakaan. Vihkisormuksessakin ihan pieni kivi...
Mutta siis kaiken tämän jorinan jälkeen tässä ne kynnet :)






Onko teiän mielestä syksyiset, vai kuvittelenko mä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)