sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Haasteen vastaanotto

Elikkäs kiitos Tikaritar :)

Haasteen ekassa osiossa kysytään 10 kysymystä...

1. Suosikki väri: vaikea sanoa kumpi mutta kisassa ovat vahvasti vihreä ja oranssi.
2. Suosikki eläin: olen henkeen ja vereen koira ihminen vaikka nyt minulla ei ole koiraa vaan kaksi aivan suloista marsua (Väinö & Mauri)
3. Suosikki numero: 2
4. Suosikki alkoholiton juoma: taitaa olla tällä hetkellä vesi
5. Facebook vai Twitter: ehdottomasti facebook
6. Intohimoni: käsillä luova tekeminen
7. Saada vai antaa lahja: antaa lahja
8. Suosikki kuvio: 8 (kuvaa jatkuvuutta kyljellään ollessaan)
9. Suosikki viikonpäivä: maanantai
10. Suosikki kukka: auringonkukka

Toisessa osiossa pitäisi kertoa 10 satunnaista asiaa itsestään...

1. Haluan uuden koiran muutaman vuoden päästä kun pojat ovat isompia.
2. Yritän hakea ammattikouluun vielä tänä vuonna parturi-kampaaja linjalle.
3. Se olisi jo neljäs ammattitutkinto minulle.
4. Minulla on kaksi tatuointia, yksi molemmissa käsivarsissa.
5. Asun rivitalossa.
6. Inhoan autolla ajamista! (en ole ajanut yli viiteen vuoteen)
7. Minulla on paniikkihäiriö ja osaan elää asian kanssa.
8. Haluaisin vielä joskus kolmannen lapsen.
9. Käyn joka aamu suihkussa ja juon kaksi kupillista kahvia jotta pääsen "käyntiin".
10. Pidän itseäni enemmän epäjärjestyksen kuin järjestyksen ihmisenä ja siksi siivoankin kokoajan ;D

Taitaa olla tämäkin haaste kiertänyt jo mahdottoman monessa blogissa ja en yht äkkiseltä muista missä kaikissa josta syystä jokainen halukas saakin sen ottaa tätä kautta vastaan... :)

Joo tämän enenpää en tälle illalle jaksa kirjoitella, olen ollut kokopäivän taas liikenteessa ja väsy painaa mahdottomasta ja toiseks mulla on kirjassa loppuhuipentuma menossa ja en malta odottaa että saan sen loppuun luettua. Kynsiä sitten huomenna lisää...

Huomasimpa että Nailworld blogissakin oli tuo kynsikilpailu päättynyt. Minun kuvat olivat näköjään joutuneet jonnekkin bittiavaruuteen kun ei osallistujien siis huom. niiden kaikkien joukossa olleet :(  Vielä kahdella eri sähköpostilla osallistuin... Harmittaa ihan sikana koska kynnet oli musta ihan ok. Osallistuin vielä kaikkiin kolmeen teemaan. No ei passaa nyyhkiä, oma moka... siis oon varmaan laittanu väärään osoitteeseen. Toisaalta en edes tiennyt tuleeko sieltä mitään vastausta takaisin osallistumisesta, joten en edes sellaista odottanut... jooh, nyt lukemaan ja sitten unille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)