maanantai 10. lokakuuta 2011

Hello Kitty kynnet

Tänään poikein nukkuessaan päikkäreitä tein taas uudet kynnet, tai oikeemminkin kahdet josita toiset oli taas sinne kynsikilpailuun ja näillä osallistuin :) Näette ne sitten myöhemmin.
Sitten tein ne kynnet jotka jäi sormiin. Tämä on Lakkaus nro.38 Lakka oli aika mielenkiintoinen, ihan kuin olisi huulikiiltoa kynsilleen levitellyt... semmoista hyytelömäistä ja läpikuultavaa. Tosin kaksi kerrosta riitti kyllä peittämään. Kiilto lakan pinnalla näytti ihan siltä että kynnet ois ollu vielä märät vaikka olivatkin jo kuivat. Jännä ja ihana. Laiskuuksissani en jaksanut sitten maalailla enää tälle päivälle, mutta näin kaunis lakka ois ollu sääli lakata piiloon. Onneksi olin tilannut viimeksi Ihanat kynnet verkkokaupasta näitä kivoja Hello Kitty kynsitarroja. Nyt ne pääsivät käyttöön. Toisen saman moisen arkinhan sai yhdessä huudoistani, mutta mitä siitä nää on tosi lutuisia! Mikä parasta niin mun vanhempi poikani tiesi heti ku näki mun kynnet mikä kisu tarrassa on... meillä ei siis katota vain auto ohjelmia telkusta :) Hello Kitty ja Muumit uppoaa siinä missä Pokémonkin :D






Kaikessa yksinkertaisuudessaan ihan kauniit kynnet :) Jos tarrat vain pysyy niillä paikoilla mihin ne oon törkänny niin näillä kynsillä ollaan pari päivää... :)

Kokeilin myös mun ekaa Color Clubin lakkaa. Aivan ihana...  WILD AND WILLING. WAU!!!! Mikä kimallus! Tätä lakkaa käytin niissä mun kilpailu kynsien pohjalla. Taitaa kyllä päästä kynsiin ihan piakkoin ilman mitään koristeita, tää ei ihan oikeesti välttis muuta kaipaa.



Ai niin, sain ratkaistua mun UV uunin lamppu ongelmankin. Siinä on ne oudot h-lamput, mutta nyt varmistui että lamppu on ostettu tai ainakin samanlainen kun Mimax:illa on ollut myynnissä (käsitin että heillä on jo uudempi malli nyt myynnissä). Merja sieltä Mimax:ilta auttoi mua ja nyt tiedänkin sitten mistä lamput tilaan :) Siellä on muuten tuo asiakaspalvelu ihan omaa luokkaansa. Oonkin saanut jo useamman kerran apua ongelmiini sitä kautta. Tein lauantaina sinne tilauksenkin ja käytin vihdoin etukoodini. Sieltä on tulossa China Clazen Metro kokolmasta Westside Warrior ja Seche Vite pikakuivattaja. Näitä odotellessa :)

7 kommenttia:

  1. Jotkut lakat ovat itsestään niin upeita, etteivät ne mitään koristeluja kaipaa :) Esim. China Glazen Skyscraper on yksi sellainen, sitä kun minulla oli kynsissäni , en viittinyt koristella ollenkaan ^^

    VastaaPoista
  2. Mulla alkaa pikkuhiljaa olla hello kitty kiintiö täynnä. Ei sillä, suloinenhan tuo pikku kissa on, mutta kun sitä tursuaa joka puolelta! Kaiken huippu oli tänään tämä;
    http://cache.gawkerassets.com/assets/images/4/2009/01/Picture_13_01.png
    Eli tuollainen pyöreä HELLO KITTY PUHELIN -.-
    mihin tää maailma on menossa?

    VastaaPoista
  3. Nuo on kyllä nätit tarrat, katselin itsekin sillä silmällä että voisi tilata, tytärpuolen kynsiäkin kun tulee välillä laiteltua niin Hello Kittyt sopii vallan hyvin. Miksipä ei itellekin! :)

    Hienoo muuten että se lamppu-asia selvisi. Piti siihenkin sulle laittaa vastausta ja katsella asiaa, mutta onneks sait selville. Itse hieman olen pihalla noista.. vaihtaa kyllä varmaan pitäisi vuodenvaihteen jälkeen omaankin lamput.

    VastaaPoista
  4. Ihanat nuo hello kitty kynnet:)

    VastaaPoista
  5. Suloiset. Ja siis minähän en pidä pinkistä, mutta nuo ovat suloiset.

    VastaaPoista
  6. Kiitos :) Musta nää on kivan yksinkertaiset niihin verrattuna mitä mulla normisti on.
    Sandra: kamala toi luuri, aika epäkäytännöllisen mallinen :S

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)