tiistai 18. lokakuuta 2011

Hopeisia kirjaimia ja muuta kimallusta

Tää seuraava lakkaus on tehty ihan täysin tyylin "pilkettä silmäkulmassa" ja ei jäänyt mun kynsilleni. Mutta siis eilen illalla (siis aika tavallista mulle) sain oikeen kunigas idean kynsistä joista jo kyllä tiesin että ne ei oo kovin käytännölliset. Mulla on ollut tuolla hyllyssä jo jokin aikaa mun uusi O.P.I.:n lakka (My Private Jet) ja oon halunnu päästä sitä kokeilemaan. Noo en tän enempää selittele... Noi hopeiset kirjaimet on saatu Sanna Taralta ja ovatkin kovin ihania :)






Jos nyt sitten näyttäis teille ne kynnet mitkä ovat kynsilläni tällä hetkellä, on vähän enemmän mun tyyliset...





Samalla O.P.I.:n lakalla jatketaan. Tää on aika mielenkiintoinen väri kaunis ihan yksinäänkin kuten tuosta alempana olevasta kuvasta näkee. Kimaltelee vaikka ja missä väreissä ... Kärkiin piti saada kimallusta vielä enemmän, enhän mää olis muuten mä ;D joten siihen töpöttelin sitten China Glazen CG IN THE CITY:ä ja näillä mennään...

sorry tosi tuhruiset kynsinauhat... otin kuvan ennen kärkien tekoa ja en siis ollut vielä
siistinyt kynsiä...
Ja jälleen oli Cesarsilla nopeaa toimintaa... Lauantaina tei tilauksen ja tänään oli jo minulla :) Lisää lakkoja ja nyt löysin sieltä "ale laarista" myös ton mun himoitseman Color Club:in THE LIME STARTS HERE lakan! Niin ihana, niin neon ja niin vihreä!!!! Tuoksu, no on tuoksu... ei onneks haju. Toinen Color Club:in lakka on näitä perus juttuja mitä vain pitää olla ja varsinkin sopii tähän syksyn aikaan ihan nakutettuna. Niin ja sitten kolmantena tilasin mun ekan patelli sävyisen konadin lakan. Nyt kun on noita leimoja niin pitää olla myös käytettäviä lakkojakin (selitys sekin!)... Mutta tässä ostot kuvina.




Kiekolle en siis tuota Konadin lakkaa laittanu, mutta Color Club:it on tossa. Molempia vain kerros.

7 kommenttia:

  1. Hauskat noi vasen ja oikea kädet! :) ihana toi the lime starts here ja peittääkin ilmeisesti tosi hyvin.

    VastaaPoista
  2. Joo-o kiitos ja nimenomaa hauskat niiden kuuluikin olla (mulla on kyllä välillä aika outo huumorintaju :S ). Mä epäilen että kynsillä toi lime lakka vaatii sen ainkakin kaks kerrosta. Toi kiekko kun on niin tasaisen värinen että hämää jokun verran.

    VastaaPoista
  3. Tuoksuukos tuo The Lime Starts Here muuten oikeasti limelle? Oon miettiny sen ostoa kun oon niin ihanan värinen ja tykkään limen tuoksusta. :)

    VastaaPoista
  4. No tuoksuu mun mielestä aika esanssiselle limelle... mut joo kai se on aika lähellä oikeeta mitä sitä tuosta kiekolta nuuhkin :)

    VastaaPoista
  5. Tosi hauska toi vasen-oikea -idea! Paitsi että oishan ne käytännölliset, ainaki mulla jos oon apukuskina ;D

    VastaaPoista
  6. Näyttää hyvältä tuo vihreä color club! Mua odottaa samainen lakka kotona ja pääsen sitä ihastelemaan vasta viikonloppuna!

    VastaaPoista
  7. Tuo vihreä color club on nätti! Ja sopii hyvin tuohon ruskeaan ja oranssiin!

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)