tiistai 4. lokakuuta 2011

Juu ei sit!

Kas kun jotain kivaa elämässä tapahtuisi niin kuin esim. nyt oli toi että voitin tonne muotiviikoille ne pääsyliput. No ei mennä, ei :(  En ees enää muista kuin montaa kamua sinne oon pyytäny ja tänään tuli sitten mulle mitta täyteen. En sitten mee! Täältä on vähän turhan pitkästi matkaa sinne kävelläkkään, vain vaatimattomat 75km... Linja-auto ois ollu ihan hätätapauksessa yks vaitoehto, mut yksin en sinne lähe sompailemaan kun en ees tunne seutua. Mutta on onneks mulla on ihana elämä lasten ja miehen kanssa, ois vaan hetki huvittelua tullut tarpeeseen. Ketuttaa ihan vietävästi! Anteeks tää avautuminen, mutta uskon,että jotkut ellei jopa suurin osa lukijoistani ymmärrä minua miltä nyt tuntuu...

Mutta tästä aiheesta ei enenpää... mä en ainakaan taho edes muistaa enää koko asiaa!

Eilen pääsin vihdoin käymään Sokkarissa ja sitten nummelassa Emotionissa :) Lakkoja löytyi, mut ne ei ollu missään tarjouksessa...



My Private Jet ja pikku pullo pika kuivattajaa...

mataksi tekevää päällys lakkaa :)

lakat kiekolla

vasemmalla mattainen versio...
Siinäpä niitä ostoksia siis eiliseltä.

Tänään käytiin kaupungissa ja haettiin meille nopeampi mokkula & yhteys... Jee! Tää on ihan oikeesti paljon nopeempi ja jopa halvempi kuin entinen :)'
Sitten mä sain tommosen "lapsi turvallisen" tuikku lyhdyn keittiöön. Laitetaan se keittiön pöydän yläpuolelle roikkumaan niin muksut ei pääse siihen käsiksi.

Tää paikka ei oo oikee...


Niin ja sitten tämmöiset ihanan tuoksuiset lähti vielä kaupasta messiin. Mun kuivat blondatut hiukset tykkää!

Kotia kun tultiin niin postilaatikossa odotteli huuto ja cesarsin tilaus :)



Nää oli siinä huudetussa paketissa. Kivat kolme laattaa ja sit noi alemmat koriste härpäkkeet. Lakka oli kyl melko jänkkiä mut voihan sitä vaikka liimailuissa käyttää ja toi liima on mysteeri...

Cesarsin tilaus oli just niin ihana kuin odotinkin...

m73

m55

m12

868 WILD AND WILLING

vihreä ja keltainen leimauslakka

Tämmöisiä kivoja tuli kaupantekijäisiksi :)
Että näin iso läjä tällä kertaa kaikkea kivaa :) Huomenna varmaan tulee se mun huudettu lakka...
Jospa mä alan nyt miettimään mitäkä kivaa tekis kynsille...jospa illan mittaan postaan sitten ne vielä.

3 kommenttia:

  1. Mulla ois ihan hirvee hinku tilata uusia laattoja! Varsinkin nyt kun tuntuu että koulu vie niin paljon aikaa, että kynsiin ei jää ollenkaan. Laatoilla saa suhteellisen nopeesti ihan näyttävät, mutta kun omistan kuitenkin vaan 6laattaa, niin alkaa jo kyllästyttää aina samat kuviot, mutta kun ei rahatilanne anna periksi :/ Konadin m73 on ihana!

    VastaaPoista
  2. Voi harmi että tuolle muotiviikolle kävi nyt näin, tuli oikeasti paha mieli sun puolesta :( Mutta koita pakottaa vaikka mies tai anoppi matkaan! Eikai peli ole vielä ihan menetetty ;)Viime tingassa tuppaa aina asiat muuttumaan paremmaksi!

    VastaaPoista
  3. Sandra: Nythän noi laatat on alessa, siks mäkin raaskin noi tilata :)

    Riikka: Anoppia ei vois vähempää kiinnostaa mun muotiviikot, se kävi selväksi kun käytiin kylässä ja mies ei lähe vaikka kuin pakottaisin ku ei oo muksuille lapsen vahtia :(

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)